اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

ثبت‌نام دوره بهمن‌ماه باشگاه خبری توانا به پایان رسید

ظرفیت دوره آموزش خبرنگاری بهمن‌ماه باشگاه توانا در پی استقبال قابل توجه متقاضیان، تکمیل شد و شرکت‌کنندگان در این دوره، از اوایل هفته آینده آموزش‌های خود را آغاز خواهند کرد.

ثبت‌نام دوره بهمن‌ماه باشگاه خبری توانا به پایان رسید

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا نام‌نویسی دوره‌های آموزشی بهمن‌ماه باشگاه توانا به پایان رسید.

«محمدمهدی حاجی پروانه» سردبیر باشگاه توانا گفت: ظرفیت دوره  آموزش خبرنگاری بهمن‌ماه باشگاه توانا در پی استقبال قابل توجه متقاضیان، تکمیل شد و شرکت‌کنندگان در این دوره، از اوایل هفته آینده آموزش‌های خود را آغاز خواهند کرد.

وی با بیان این مطلب، افزود: از اوایل هفته آینده، شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی جدید باشگاه توانا، با دریافت کدکاربری و رمز عبور، وارد سامانه آموزشی شده و با حمایت و همراهی مربیان شناخته شده خود در حوزه رسانه، آموزش‌های مقدماتی خبرنگاری را در این سامانه آموزشی و به‌صورت کاملا تعاملی فرا می‌گیرند.

به گفته وی، شرکت‌کنندگان در هر دوره آموزشی، پس از طی آموزش‌های اولیه، بنا به علاقه و استعداد خود، یکی از زیرشاخه‌های تخصصی حوزه رسانه را انتخاب و آموزش‌های کارگاهی را به‌صورت هیبریدی فرا می‌گیرند.

حاجی‌پروانه درباره ادامه روند ثبت‌نام باشگاه توانا نیز گفت: با وجود تکمیل ظرفیت دوره، سایت ثبت‌نام باشگاه توانا و لینک ثبت‌نام، بسته نخواهد شد. اما نام متقاضیانی که پس از تکمیل ظرفیت، ثبت‌نام کنند در دوره‌های آتی باشگاه رزرو خواهد شد.

دوره‌های آموزش تخصصی خبرنگاری باشگاه توانا با حمایت خبرگزاری فارس، همراهی و حضور اساتید برجسته و چهره‌های رسانه‌ای کشور برگزار می‌شود. این دوره‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌ است که علاقه‌مندان به فعالیت‌های رسانه‌ای بتوانند متناسب با استعدادها، توانایی‌ها و قابلیت‌های خود، آموزش‌های تخصصی رسانه را در رشته‌های مختلف نوشتاری، عکاسی، گرافیک، تدوین، گویندگی و اجرا، تصویربرداری و شبکه‌های اجتماعی فراگیرند.

بنابر این گزارش نام‌نویسی در باشگاه توانا کماکان ادامه دارد و شرکت‌کنندگان برای دوره اسفندماه باشگاه توانا پذیرش می‌شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول