اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

دستور وزیر راه ‌برای امدادرسانی و کمک به زلزله‌زدگان خوی

وزیر راه و شهرسازی در تماس تلفنی با مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ضمن کسب اطلاع از آخرین وضعیت زلزله خوی، دستورات لازم را برای امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان صادر کرد.

دستور وزیر راه ‌برای امدادرسانی و کمک به زلزله‌زدگان خوی

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،مهرداد بذرپاش  شامگاه روز گذشته ساعتی پس از وقوع  زلزله ۵.۹ ریشتری خوی ، در تماس تلفنی با  حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی  استان آذربایجان غربی، ضمن جویا شدن از آخرین وضعیت موجود در این استان، دستورات لازم برای بسیج تمامی امکانات  به منظور امداد رسانی و کمک به زلزله زدگان را صادر کرد.

بنابر این گزارش در پی وقوع زلزله بلافاصله فرودگاه خوی عملیاتی و آماده پذیرش پروازها شد.

این زمین لرزه در ساعت  ۲۱:۴۴:۴۴ در طول جغرافیایی ۴۴.۹۰، عرض جغرافیایی ۳۸.۵۹ و عمق زمین‌لرزه ۷ کیلومتری و در ۶ کیلومتری خوی رخ داده است.

کانون این زلزله در ۱۱۷ کیلومتری ارومیه و ۱۳۴ کیلومتری شهر تبریز است.

پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در پی وقوع زمین لرزه ۵.۹ ریشتری در شهرستان خوی با بررسی‌های فوریِ وضعیتِ محورهای ارتباطی این شهرستان مشخص شد هیچ آسیبی به راه و ابنیه فنی وارد نشده است و مشکلی برای اعزام خودروهای امدادی وجود ندارد.

وی با اشاره به بارش سنگین برف در محورهای ارتباطی شهرستان خوی اضافه کرد: راهداران در محورها مستقر هستند و تعدادی نیروی کمکی نیز از شهرستان های اطراف برای افزایش اکیپ های برفروبی و نمک پاشی در راستای تسهیل تردد جاده ای اعزام شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول