اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فجر44| افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۷ پروژه عمرانی طی دهه فجر در نکا

فرماندار نکا با بیان اینکه ۴۷ پروژه در دهه فجر امسال در نکا کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود، گفت: در  دهه فجر باید در راستای جهاد تبیین و بیان دستاوردها  از همه ظرفیت‌ها استفاده و برای رفع مشکلات و امیدآفرینی تلاش کنیم.

فجر44| افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۷ پروژه عمرانی طی دهه فجر در نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، عبدالرضا بابایی امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: جلسات اینچنینی همان جهاد تبیین مد نظر رهبری و خنثی کردن توطئه های دشمنان است واگر چه ۴۴ سال دشمنان تلاش کردند تا مردم را ناامید کنند، ما همچنان استوار ایستاده‌ایم.

وی افزود: وظیفه داریم در حوزه جهاد تبیین از دستاوردهای انقلاب و نظام دفاع کنیم.

فرماندار نکا گفت: دشمنی دشمنان ما با نظم سال‌هاست که وجود دارد و همه دشمنان، دست به دست هم دادند تا سرنگونی نظام محقق شود.

وی یادآور شد: اعتماد و اعتقاد مردم موجب شد که دشمن نامید شود و باید  اتحاد و وحدت بین‌ما  بیشتر شود تا شاهد توفیقات بیشتر نظام باشیم.

بابایی بااشاره به برنامه‌های دهه فجر در شهرستان نکا گفت:  ۵۰۰ برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در نکا در دستور کار ما در دهه فجر است و در همین راستا ۲۱ کارگروه شکل گرفته و برنامه‌های متنوعی اجرایی می‌شود.

فرماندار نکا افزود: در دهه فجر امسال ۴۴ پروژه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرستان نکا افتتاح و ۳ پروژه ۲۲۱ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

بابایی عمده پروژه‌های دهه فجر امسال در نکا را در حوزه ورزش، راهداری، محیط زیست، بهداشت، کمیته امداد، شهرداری، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، برق، آبفا، مخابرات، بنیاد مسکن و... اعلام کرد و شد: تلاش داریم تا در دهه فجر امسال بار دیگر با اعلام عملکردها و افتتاح و کلنگ زنی، اقتدار نظام را به نمایش بگذاریم.

بابایی گفت:  در سال جاری در مجموع  بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان در هفته دولت و دهه فجر افتتاحیه و کلنگ‌زنی داشته و در دست انجام داریم و ۴۲۱ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود که ۱۳۰ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

نماینده عالی دولت در نکا اظهار کرد: در تبیین دستاوردهای نظام باید همه ما وارد کار شویم و بالندگی نظام را به نمایش بگذاریم.

بابایی گفت: مقایسه عملکردهای نظام در نکا در حال حاضر و قبل از انقلاب بی مانند است و در بسیاری از شاخص‌ها رشد داشته‌ایم و امید به زندگی افزایش یافته و بسیاری از موفقیت‌ها حاصل تلاش همه‌ مردم و مسؤولان در این‌نظام است.

وی افزود: بسیاری از محصولات کشاورزی و صنعتی از همین شهرستان به کشورهای مختلف صادر می‌شود و محصولات انحصاری بی مانندی داریم که موجب تحول چشمگیر در منطقه و استان و کشور است و باید قدر داشته‌های خود را بدانیم.

بابایی گفت: خدمات رسانی، حضور در بین مردم و بازار، بازدید سرزده از  ادارات، حضور در مساجد و مردم در شهرستان و رفع مشکلات از برنامه‌های مهم‌ در طول سال بوده و است که اجرایی شده و می‌شود و معتقدیم اعماق جامعه باید از عملکرد دولت مطلع باشند.

فرماندار نکا اظهار کرد: در جهاد تبیین کار ریشه‌ای مهمی در نکا انجام شده و در این بخش نهضت سواد رسانه‌ای در مدارس اجرایی و ۴ هزار نفر در سه ماه گذشته آموزش دیدند و با توجه به اینکه دشمن با همه انرژی وارد شد، این کار مبنایی  سواد رسانه‌ای در مدارس نکا اجرایی شد تا مصونیت در فضای مجازی ایجاد شود.

پایان پیام/ ۸۶۰۰۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول