اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تهیه ۲۷۰۰ واکسن آنفلوآنزا برای کارگران شهرداری تهران

مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: ۲۷۰۰ دُز واکسن آنفلوآنزا برای کارگران شهرداری تهیه شد و همچنین واکسن هپاتیت B در ۳ دُز به کارگران تزریق می شود.

تهیه ۲۷۰۰ واکسن آنفلوآنزا برای کارگران شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری فارس،  امیر نورمحمدی در آغاز طرح واکسیناسیون هپاتیت کارگران با بیان اینکه  شرکت شهر سالم از سال ۷۳ با ۵ مرکز درمانی شروع به فعالیت کرد، گفت: امروز این شرکت ۱۹ مرکز درمانی دارد. ۴۰ درصد از خدمات شرکت شهر سالم برای کارکنان شهرداری و ۶۰ درصد نیز به شهروندان خدمات ارائه می شود.

به گفته مدیر عامل  شرکت شهر سالم  این مجموعه متولی بهداشت و درمان پرسنل و کارکنان شهرداری تهران است و  در دوره جدید مدیریت شهری نگاه سلامت محور برنامه ریزی و اهداف را دنبال می کند.

نورمحمدی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ یکی از گام های پایش سلامت ۴۱ هزار و ۵۴۲ نفر از کارکنان اعم از کارمندان و کارگران انجام شد، گفت: از این تعداد ۲۷۷۷ نفر از کارکنان شهرداری و ۱۴۳۶۵ نفر در حوزه کارگری بوده اند و در نهایت نیز ۳۷۷۰ نفر برای اقدامات تخصصی به مراکز درمانی ارجاع داده و تحت درمان قرار گرفتند.

مدیر عامل  شرکت شهر سالم  اضافه کرد: واکسن هپاتیت B در ۳ دُز به کارگران تزریق می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول