اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خبر خوب از شهرداری باشت در حوزه ماشین‌آلات

شهردار باشت گفت: یک دستگاه بیل مکانیکی چرخ زنجیری به ارزش بیش از ۰ ۷ میلیارد ریال به ناوگان ماشین آلات عمرانی و خدماتی شهرداری باشت اضافه شد.

خبر خوب از شهرداری باشت در حوزه ماشین‌آلات

سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: دوران خدمات خوب و اثرگذار به مردم باشت با فعالیت و پویایی شهرداری در زمینه های مختلف محقق خواهد شد.

 وی بیان کرد: در چند ماه اخیر اقدامات بسیار خوبی در راستای خدمات شهری در باشت انجام گرفته است.

شهردار باشت تصریح کرد: با حمایت نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و پیگیری های شهرداری این شهرستان یک دستگاه بیل مکانیکی چرخ زنجیری به ارزش بیش از  7 میلیون تومان به ناوگان ماشین آلات عمرانی و خدماتی شهرداری باشت اضافه شد.

حسینی عنوان کرد: با توجه به اینکه شهرداری فاقد ماشین الات سنگین عمرانی از جمله بیل مکانیکی و غیره بود، هم بصورت مکاتبات اداری و هم حضوری در جلسات استانی، مصرانه خواهان اختصاص بیل مکانیکی شدیم.

وی گفت: به همراه رئیس شورای اسلامی شهر باشت به تهران رفتیم و با مسولان مرتبط رایزنی ها و اقدامات لازم را با تجزیه وتحلیل اوضاع شهرداری باشت وتوضیح همراه با مستندات مشکلات شهری را ارائه کردیم و اختصاص بیل مکانیکی قطعی و اهدا شد.

شهردار باشت با اشاره به اینکه متاسفانه ماشین آلات شهرداری این شهرستان فرسوده و از کار افتاده هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز گریدر و لودرهای شهرداری باشت کاملا از کار افتاده و بر اثر فرسودگی زیاد قابل استفاده نیستند.

حسینی بیان کرد: با عزم‌جهادی در راستای ارائه خدمات به مردم این شهرستان شهرداری باشت و پرسنل آن به جد تلاش می کنند.

شهردار باشت ضمن تقدیر از نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس و استاندار که همکاری خوبی را جهت تهیه این بیل مکانیکی چرخ زنجیری داشتند افزود: با ورود بیل مکانیکی چرخ زنجیری به باشت یک اقدام در تاریخ شهرداری این شهرستان رخ داده است.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول