اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کعبی: هر کس به فولاد بی‌احترامی کند من طرفش هستم/ برای خوزستانی‌های طرفدار استقلال و پرسپولیس متأسفم

مربی تیم فولاد خوزستان به اظهارات اعضای تیم پرسپولیس واکنش نشان داد.

کعبی: هر کس به فولاد بی‌احترامی کند من طرفش هستم/ برای خوزستانی‌های طرفدار استقلال و پرسپولیس متأسفم

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین کعبی در مورد اظهارات بازیکنان پرسپولیس پس از دیدار مقابل فولاد، و اینکه آنها اعلام کردند حریف شرایط را سخت کرد تا نتیجه بگیرد و بازی بدون تماشاگر برنامه‌ریزی شده بود، اظهار داشت: این برد را به هواداران خوب و متعصب و واقعی فولاد خوزستان تبریک می‌گویم. ما اکنون برای کسب 3 امتیاز خوشحال هستیم. حرف و حدیث در فوتبال زیاد است. اصلا انتظار شنیدن این بی‌احترامی از یحیی گل محمدی و همکارانش را بعد از بازی نداشتیم. در آن لحظه به وسط زمین رفتیم و جدا کردیم.

وی افزود: اگر مدعی هستند یک فرد توپ را بدون دلیل وسط زمین انداخته دوربین روی او زوم کند تا مشخص شود از کجا این کار را انجام داده است. 4 سال است که در فولاد حضور داریم، و اگر با فوتبال کثیف نتیجه می‌گیریم چگونه دو سال قهرمان شده و سهمیه آسیا گرفیتم. اینجا قاچاقی کار نمی‌کنیم. من خودم خوزستانی هستم و قاچاقی به مردم خوزستان خدمت نمی‌کنم.

مربی تیم فولاد اظهار داشت: چرا باید بازی امروز بدون تماشاگر باشد. دلیل این اقدام چیست؟ چرا باید این اقدام را انجام بدهیم؟ مگر مردم خوزستان چه گناهی کرده‌اند؟ آیا اگر پرسپولیس و استقلال به خوزستان می‌آیند هرطور که دلشان می‌خواهد ما را ببرند و بروند؟ این صحبت‌ها نیست. اگر قرار است من خراب و بدنام شوم، اجازه بدهید با این مصاحبه بدنام شوم. حسین  کعبی در این فوتبال بدنام است؟ اجازه بدهید بیش‌تر بدنام شوم.

کعبی اضافه کرد: اگر فردا جواد نکونام من را از کادر فنی فولاد اخراج کند، به آدم‌هایی که اینجا می‌آیند و پرسپولیسی‌ها و استقلالی ها را تشویق می‌کنند، برایشان تاسف می‌خورم. به خصوص آنهایی که خوزستانی هستند. خوزستانی‌ها باید پشت هم باشیم. افرادی که این حرف‌ها را می‌زنند به مربی و بازیکنانشان احترام می‌گذارند، اما باید با این فوتبالی که فولاد بازی می‌کند به همه بازیکنان و مربیانش احترام بگذارند.

وی افزود: به عنوان مربی دست بازیکنانم را به خاطر غیرت و مردانگی‌شان می‌بوسم. اگر قرار است شیک درون زمین بایستیم و ما را ببرند، هر وقت گفتند این کار را انجام می‌دهیم. فوتبال است، ما فوتبال بازی کردیم و بردیم. همه به فولاد احترام گذاشتند، اما به هیچ بنی‌بشری اجازه نمی‌دهیم به مربی، هوادار و بازیکن فولاد بی‌احترامی کند. هر کس می‌خواهد این کار را انجام بدهد من طرفش هستم. صحبت‌های من با افرادی است که هر وقت استقلال و پرسپولیس اینجا آمدند، توهین کردند. برای برخی‌ها متاسف هستم. این چه فوتبالی است.

پایان پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول