اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

گروه سایپا در ٤ بهمن ماه رکورد کل تولید سال ١٤٠٠ را شکست

معاون برنامه‌ریزی جامع تولید سایپا گفت: سایپا در اواخر سال گذشته بر اساس اهداف تعیین شده مبنی بر افزایش تولید در سال ١٤٠١، استراتژی خود را بر همین اساس تعیین و تمامی تامین کنندگان و قطعه سازان را مکلف به اجرای آن کرد.

گروه سایپا در ٤ بهمن ماه رکورد کل تولید سال ١٤٠٠ را شکست

اخبار شرکتها؛ به گزارش سایپانیوز، مسعود پروین گفت: این گروه خودروسازی با وجود خروج ٣ محصول پرتیراژ تیبا، تیبا٢ و ساینا از سبد محصولات، توانست در ٤ بهمن ماه سال جاری با تولید 398 هزار و  ١١١ دستگاه خودرو از کل تولید سال ١٤٠٠ گروه سایپا با تولید 397 هزار و  ٨٠ دستگاه  عبور کند.

او افزود: این رکوردشکنی حاصل برنامه ریزی انجام شده در ابتدای سال جاری و اجرا در سایت های تولیدی و تامین کنندگان و بر اساس اهداف تعریف شده از سوی مدیریت ارشد سازمان صورت پذیرفت و نتیجه آن رکوردشکنی های متعدد طی ماه های گذشته بوده است.

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: در زمان های مختلف طی سال جاری، ٣ سایت تولیدی این گروه خودرو سازی توانست  از رکورد تولید سال گذشته عبور کند. در همین رابطه سایت بن رو در ٢ آبان با تولید 23 هزار و  ٦٠٠ دستگاه خودرو، سایت سایپا دیزل در ٢٨ آبان با تولید هزار و ١٠٥ دستگاه خودرو و سایت پارس خودرو در ٨ دی ماه با تولید 103 هزارو  ١٥٩ دستگاه خودرو  توانستند رکورد کل سال گذشته خود را بشکنند.

او افزود: علاوه بر این گروه خودروسازی در ٦ آذرماه سال جاری توانسته با تولید 20 هزار و  ٨٦٩ دستگاه شاهین، از رکورد تولید این محصول استراتژیک نیز عبور کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول