اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افزایش 15 درصدی صادرات کالا از گمرک زنجان

مدیرکل گمرک استان زنجان از ثبت صادرات 503 میلیون دلاری کالا از گمرک زنجان خبر داد و گفت: این میزان صادرات نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش 15 درصدی یافته است.

افزایش 15 درصدی صادرات کالا از گمرک زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، زین‌العابدین گنج‌خانلو، مدیرکل گمرک استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میزان صادرات استان زنجان در ۱۰ ماه گذشته از سال‌جاری  به ۵۰۳ میلیون دلار رسید.

مدیرکل گمرک استان زنجان با اشاره به روند افزایشی صادرات استان زنجان در ۱۰ ماه گذشته از سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: صادرات استان از آغاز امسال تا پایان دی ماه، نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۵ درصدی دارد. 

 وی بیشترین کالاهای صادراتی از  استان  را شمش روی عنوان و تصریح کرد: صادرات ترانسفورماتور و متعلقات آن، بیشترین صادرات را بعد از شمش روی به خود اختصاص داده است. 
گنج‌خانلو با بیان اینکه حدود ۱۱ قلم کالا، عمده صادرات استان زنجان بعد از دو محصول مذکور، است افزود: در این میان، بیشترین صادرات استان زنجان به ترتیب به میلگرد، محصولات فولادی و مسی، کاغذ و لبنیات اختصاص دارد. 
مدیرکل گمرک استان زنجان  با اشاره به اینکه به لحاظ وزنی در بخش صادرات کالا حدود ۲ درصد کاهش وزن و در بخش واردات با ۱۵ درصد کاهش وزن کالا در گمرک ثبت شده است، گفت: امسال برگشت کالایی در حوزه صادرات روی نداده است.
وی میزان واردات کالا به استان زنجان تا دی ماه امسال را ۵۰۷ میلیون دلار با افزایش ۲۷ درصدی اعلام کرد.
پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول