اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

قصد دشمن ناامید کردن فرزندان ایران از آینده طلایی است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه قصد دشمن ناامیدی فرزندان ایران از آینده طلایی کشور است گفت: دشمن کار دشمنی خود را انجام می‌دهد و این ما هستیم که باید با بصیرت در این سنگرها بمانیم.

قصد دشمن ناامید کردن فرزندان ایران از آینده طلایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر امروز در آیین نکوداشت حمید حسام با بیان اینکه استاد حسام از افتخارات ملی ما به شمار می‌رود اظهار کرد: استاد حمید حسام شخصیت‌های بزرگ و ناشناخته‌ای را در برابر چشمان مشتاق ایثار و شهادت مردم رونمایی کرد‌.

وی افزود: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در گوشه گوشه کشور عزیز کشورمان فرزانگان دوره دفاع مقدس هستند اما حسامی نبوده که آنها را روایت کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه استان همدان فرزندان شایسته‌ای را برای امام تربیت کرده و امروز حمید حسام را بر پیشانی خود حک کرده است تصریح کرد: بالاتر از قدرت قلم، اخلاص حسام موثر بوده چراکه شخصیت‌های چون ایشان عمرشان را با عشق و علاقه به آرمان‌های انقلاب و امام طی کردند.

وی با تاکید بر اینکه وقتی مقام معظم رهبری جمله شهید چیت‌سازیان را مطرح می‌کنند بغض گلویشان را می‌فشارد ادامه کرد: شهید بزرگ سردار سلگی که افتخار مرصاد را برای همدان رقم زده را سردار حسام جاودانه کرد و به همت قلم او می‌توان ده‌ها فیلم و سریال از این آثار ساخت. 

اسماعیلی با بیان اینکه این اتفاق مبارک از اخلاص و قلم زیبای حسام آفریده شده است خاطرنشان کرد: از حسام تجلیل می‌کنیم به عنوان نماد شهدا و ایثار؛ حسام پرچم بزرگانی چون آوینی را برافراشته نگاه داشته است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اهتمامی ویژه به حفظ آثار دفاع مقدس داشتند و خودشان پای این کار ایستادند و به افرادی که در این راه گام گذاشتند بها دادند خاطرنشان کرد: ایشان شخصیت آنها را گرامی‌ داشتند و دستاوردهای امروز حاصل همان اقدامات مقام معظم رهبری است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: اگر فردی چون شهید سلگی و شهید حاج حسین همدانی کار حسینی کردند، همسرشان و همین طور سردار حسام کار زینبی کرده‌اند، این کار آنقدر مهم است که رهبر انقلاب خودشان آثار را کلمه به کلمه می‌خوانند و از آثار فاخر تجلیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز جهاد تبیین را حضرت آقا روایت پیشرفت، دستاوردهای انقلاب و روایت روزهای سخت و پرمحنت می‌داند خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی به عنوان قدرت برتر منطقه دست بالا در همه معادلات منطقه‌ای دارد و سیدالشهدای جمهوری اسلامی حاج قاسم سنگرهای مقاومت و سربلندی فرزندان ایران اسلامی را حفظ کرده است.

وی با تاکید بر اینکه روایت این موفقیت‌ها سبب می‌شود دشمن نتواند بذر ناامیدی و موضوع ناکارآمدی را به عملکرد نظام نسبت دهد و جنگ شناختی و ترکیبی را مدیریت می‌کند تصریح کرد: قصد دشمن ناامیدی فرزندان ایران از آینده طلایی کشور و کارگزارانی است که شب و روز برای اعتلای وطن زحمت می‌کشند. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه دشمن کار دشمنی خود را انجام می‌دهد و این ما هستیم که باید با بصیرت در این سنگرها بمانیم گفت: حمید حسام‌ها باید تکثیر شوند و از نظام حمایت کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی فاطمیه‌الحدیث است حسینی‌البقاست یادآور شد: انقلاب ما از ایام فاطمیه و مهر۱۳۴۱ آغاز شده و با نام حسین بن علی(ع) ادامه یافته به دوره ظهور و جامعه مهدوی خواهد رسید.

پایان پیام/۸۹۰۳۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول