اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۱۱۸ کیلوگرم هروئین در پاکدشت کشف شد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به کشف ۱۱۸ کیلوگرم هروئین و انهدام باند ۵ نفره سوداگر مرگ، از شناسایی یک انبار و کشف ۴۸۰ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در پاکدشت خبر داد.

۱۱۸ کیلوگرم هروئین در پاکدشت کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پاکدشت، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پاکدشت و همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب و کسب خبر مبنی بر فعالیت گسترده سوداگران مرگ در امر خرید و فروش مواد مخدر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرارگرفت.

وی گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی محل نگهداری مواد شناسایی و پس از حصول اطمینان از این موضوع و هماهنگی قضائی، چندین اکیپ از مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر پاکدشت و فاتب در یک عملیات مشترک به محل اعزام و با شیوه و شگرد های خاص پلیسی متهمان دستگیر و در بازرسی انجام گرفته مقدار ۱۱۸ کیلو گرم هروئین کشف و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: در این خصوص ۵ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شدند.

۴۸۰ طاقه پارچه قاچاق در توقیف پلیس 

سردار عزیزی در ادامه با اشاره به شناسایی یک انبار و کشف پارچه قاچاق در پاکدشت اظهار کرد: در پی گشت زنی ماموران کلانتری ۱۳ خاتون آباد ۴۸۰ طاقه پارچه قاچاق که در رنگ های مختلف دریکی از انبار ها دپو و نگهداری می شد، شناسایی شد.

وی گفت: ماموران پس از شناسایی انبار مورد نظر و هماهنگی قضائی به محل اعزام و در بازرسی از این مکان ۴۸۰ طاقه پارچه قاچاق را کشف و پرونده ای در این خصوص تشکیل شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه افزود: ارزش اقلام کشف شده بنا به نظر کارشناسان مربوطه ۲۵ میلیارد ریال اعلام شد.

سردار عزیزی در پایان با تأکید بر عزم پلیس در مبارزه قاطع با قاچاق کالاهای به منظور حمایت از تولیدات ملی بیان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول