اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

جواد فروغی: تحریم سجادی اقدامی غیر منطقی بوده و مورد قبول ما نیست

ملی پوش تیم ملی تیراندازی کشورمان اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران سعی دارند با ورود به حوزه ورزش که یک حوزه مردمی، اجتماعی است به دولت و ملت ما صدمه بزنند.

جواد فروغی: تحریم سجادی اقدامی غیر منطقی بوده و مورد قبول ما نیست

جواد فروغی در گفت و گو با خبرگزاری فارس، در خصوص تحریم حمید سجادی از سوی اتحادیه اروپا گفت: اروپا بعنوان یکی از مدعیان پیشرو در مسائل ورزشی، دموکراسی و سیاست های ورزشی تا به امروز نتوانسته در عمل ادعای خود را ثابت کند و در بسیاری از مسائل و شاخه های ورزشی ضعیف عمل کرده است.

وی افزود: تحریم ورزش و جوانان بعنوان یک شخص ورزشی، مدیریتی که باید در تمامی سفرها و اعزام های ورزشی در کنار ورزشکاران باشند یک اقدام کاملا نادرست و به دور از هرگونه منطقی است و از جانب ما قابل قبول نیست و قطعا نظام جمهوری اسلامی ایران این تحریم را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.

ملی پوش تیم ملی تیراندازی کشورمان در ادامه تاکید کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران سالهاست که در تلاش فروپاشی این نظام قدرتمند هستند و تا امروز نتوانستند موفق شوند و اکنون سعی دارند با ورود به حوزه ورزش که یک حوزه مردمی، اجتماعی است به دولت و ملت ما صدمه بزنند که این بار هم همچون گذشته موفق نخواهند شد و جامعه ورزش قدرتمند تر از همیشه در میادین بین المللی حضور خواهند یافت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول