اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

راه اندازی مراکز رشد و خانه‌های خلاق در دستور کار دانشگاه پیام نور است

رئیس دانشگاه پیام نور راه اندازی مراکز رشد و خانه های خلاق را در راستای مهارت افزایی دانشجویان و تعامل صنعت و دانشگاه در اولویت دانست و گفت: دانشگاه پیام نور در این زمینه اقدامات خود را آغاز کرده تا نقش موثری در کسب مهارت دانشجویان و ورود به بازار کار داشته باشد.

راه اندازی مراکز رشد و خانه‌های خلاق در دستور کار دانشگاه پیام نور است

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در نشست روسای استانی که با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری، معاون آموزشی وزارت علوم و هیات همراه در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه پیام نور بسیار متعهد، فعال و باسواد هستند، گفت: بخش اعظمی از پذیرفته شدگان کنکور در مقاطع تحصیلات تکمیلی از فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور هستند.

وی افزود: دانشگاه پیام نور دارای ویژگی های منحصر به فردی است. این دانشگاه علاوه بر برقراری عدالت آموزشی در سراسر کشور بهترین نوع آموزش را با رعایت استانداردهای آموزشی و آزمون های استاندارد ارائه می کند.
وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور در ناآرامی های اخیر نقش پدافند غیرعامل را ایفا کرد.

تقی زاده با اشاره به لزوم گسترش مراکز بین الملل دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در مراکز بین الملل بسیار موفق و تاثیرگذار بوده و برای گسترش دیپلماسی علمی نیاز به حمایت بیشتر از سوی وزارت علوم دارد.
وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در پذیرش امسال با ۶ درصد رشد دانشجو مواجه بوده، استقبال دانشجویان از این دانشگاه را اقبال عمومی خانواده ها دانست.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول