اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

دعوت از دانشگاهیان برای رفع چالش‌های حوزه آب و محیط‌زیست

سرپرست ستاد آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در دیدار با رییس و معاونان دانشگاه لرستان: دانشگاه‌ها با توسعه فناوری نقش مهم و موثری در بر طرف کردن چالش‌های کشور دارند.

دعوت از دانشگاهیان برای رفع چالش‌های حوزه آب و محیط‌زیست

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، محمد همت سرپرست ستاد آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با علی نظری رئیس دانشگاه استان لرستان و معاونان این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد تا همکاری‌ها میان این ستاد و دانشگاه‌ها بیشتر و نزدیک‌تر شود.

 همت در این دیدار ضمن تاکید بر رویکرد جدید ستاد در دوره جدید، گفت: استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و کمک به توسعه دانش در حل مساله از رویکردهای جدید در این ستاد است و انتظار می رود دانشگاه لرستان طرح‌های فناورانه مورد نیاز مردم استان را احصاء کند و در اختیار ستاد قرار دهد تا از توسعه آنها حمایت کنیم.

وی افزود: دانشگاه‌ها نقش مهم و موثری در توسعه فناوری‌های چالش‌محور دارند که با تکیه بر نیروی جوان دغدغه‌مند و اساتید در گام اول؛ چالش‎‌ها و مسائل استان خود را شناسایی کرده و ضمن اولویت بندی آن، به حل مسائل بپردازند که در نهایت چالش‌های ایران در حوزه آب و اقلیم برطرف شود.

سرپرست ستاد آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری همچنین، گفت: دانشگاه‌ها می‌توانند به عنوان سفیران دانش و علم بومی، ما را در تمامی عرصه‌های مرتبط با آب، اقلیم و محیط زیست همراهی کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول