اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نصیرایی: عقب‌نشینی اروپا از مواضع‌اش به خاطر رفتار مقتدرانه جمهوری اسلامی بود

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: عقب‌نشینی اروپایی‌ها از مواضع‌شان درباره سپاه به خاطر رفتار مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران بود.

نصیرایی: عقب‌نشینی اروپا از مواضع‌اش به خاطر رفتار مقتدرانه جمهوری اسلامی بود

حجت الاسلام مجید نصیرایی عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: عقب‌نشینی اروپایی‌ها از مواضع‌شان در قبال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تحریم این نهاد انقلابی، به واسطه رفتارهای مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی همانند آن حیوانی هستند که اگر در برابرش عقب نشینی کنی به طرف تو حمله می‌کند و اگر به سمتش بدوی از تو فرار می‌کند. آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی فقط زبان زور را می‌فهمند و با آنها باید با زبان اقتدار و زور صحبت کرد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: اروپایی‌ها از خود اختیار و اراده‌ای ندارند و پادو آمریکایی‌ها هستند و هرچه آمریکا به آنها دیکته کند، همان را اجرا می‌کنند، اما باید بدانند که این پادویی برای آنها هزینه دارد.

نصیرایی خاطرنشان کرد: آمریکا و اروپا باید بدانند که در جمهوری اسلامی ایران همه پشتیبان سپاه هستند و اگر آنها بخواهند اقدامی علیه سپاه کنند با پاسخی کوبنده مواجه می‌شوند.

وی افزود: مواضع مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران درباره برنامه اروپا در مورد تحریم سپاه به گونه‌ای بود که آنها با واسطه کردن این کشور و آن کشور و این مقام و آن مقام اعلام داشتند که از مواضع خود عقب نشستند و برنامه‌ای برای تحریم سپاه ندارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول