اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دستیار ویژه رئیس‌جمهور: موانع حضور مردم در اداره کشور برداشته شود

دستیار ویژه رئیس‌جمهور با بیان اینکه باید موانع حضور مردم در اداره کشور برداشته شود، گفت: مردم باید در تصمیم‌سازی‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و مرحله اجرا و نظارت حضور داشته باشند.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور: موانع حضور مردم در اداره کشور برداشته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سید احمد عبودتیان صبح امروز در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: ما در گام دوم نیازمند حضور و حرکت مردم هستیم و مردم باید در تصمیم‌سازی‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و مرحله اجرا و نظارت حضور داشته باشند.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت ادامه داد: جلب مشارکت مردم و دلگرم کردن آن‌ها به انقلاب اسلامی تنها از طریق در وسط میدان بودن مردم عملی می‌شود.

وی افزود: نظارت بر عملکرد مدیران در دستور کار قرار دارد و موانع قانونی برای سپردن این امر به مردم به زودی برداشته می‌شود.

عبودتیان با اشاره به بهره‌مندی از ظرفیت مردمی در تولید ماسک و توزیع بسته‌های غذایی در دوران شیوع ویروس کرونا، اضافه کرد: این مشارکت مردم باعث عبور کشور از بحرانی بزرگ شد.

وی عنوان کرد: مردم کشور با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات اصالت و فطرت خود را حفظ کرده‌اند.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: هم‌اکنون ۹۷ نهاد انقلابی و مردمی در کشور فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: گام اول مردمی‌سازی حکومت توسط امام خمینی(ره) و با شکل‌گیری انقلاب اسلامی انجام شد در این مرحله ما شاهد ایجاد بسیج مستضعفین و سایر نهادهای انقلابی بودیم.

عبودتیان افزود: همچنین در گام دوم مردم هشت سال جنگ را با این الگو اداره کردند و بعد از آن هم در دوره سازندگی در کنار متخصصین در بازسازی و اداره کشور نقش برجسته‌ای داشتند.

وی اظهار داشت: در گام سوم نمی‌توان تنها متکی به منابع دولتی بود و مردم را نادیده گرفت بلکه باید موانع حضور مردم در اداره کشور برداشته شود.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول