اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پلمب ۲ داروخانه در کرمانشاه/ دادستان چگونه مچ داروخانه‌های متخلف را گرفت؟

دو داروخانه در شهر کرمانشاه که در فعالیت خود و عرضه دارو به بیماران تخلف کردند، با رأی قضایی پلمب شدند.

پلمب ۲ داروخانه در کرمانشاه/ دادستان چگونه مچ داروخانه‌های متخلف را گرفت؟

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، خودداری از عرضه داروهای نسخه‌ای و خدمات دارویی به مراجعان سبب شد با حضور نمایندگان معاونت غذا و دارو، بازرسی و نظارت اتاق اصناف و اماکن عمومی؛ دو داروخانه در شهر کرمانشاه با رأی مقام قضایی پلمب شود.

شهرام کرمی، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با اشاره به وصول برخی گزارشات مبنی بر کمبود تعدادی از اقلام دارویی در کرمانشاه، اظهار کرد: پس از اینکه گزارشاتی را از برخی از شهروندان در این رابطه دریافت کردیم، در راستای حفظ حقوق عامه دستور ویژه‌ای برای رسیدگی به این مسئله صادر شد. 

وی تصریح کرد: به منظور رسیدگی به چرایی کمبود برخی اقلام دارویی بویژه داورهای بیماران خاص در استان به نهادهای امنیتی و نظارتی دستور داده شد تا موضوع را در اسرع وقت رسیدگی کنند. 

دادستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تیم‌های نظارتی و امنیتی پس از بررسی‌ها متوجه شدند که در داروخانه‌های کرمانشاه موضوعی به نام کمبود برخی اقلام دارویی وجود ندارد، بلکه به اندازه کافی دارو موجود بود. 

وی تصریح کرد: متأسفانه بیمارانی که به برخی از داروها نیاز داشتند، وقتی به تعدادی از داروخانه‌ها مراجعه می‌کردند، متصدیان داروخانه از دادن داروی مورد نیاز بیمار استنکاف کرده و اعلام می‌کردند که موجودی ندارند. 

کرمی با تاکید براینکه در این رابطه تعدادی از داروخانه‌های متخلف در سطح استان شناسایی و برای پلمب آن‌ها اقدام شد، اعلام کرد: تیم‌های امنیتی و نظارتی که برای رسیدگی به این مسئله تشکیل شده‌اند، کماکان به نظارت‌های خود ادامه خواهند داد تا با شناسایی داروخانه‌های متخلف اقدام به پلمب آن‌ها کنند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول