اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

همایش دختران انقلاب در ۶ شهرستان خراسان جنوبی برنامه ریزی شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری همایش دختران انقلاب در ۶ شهرستان این استان با حضور بانوان و به مناسبت دهه فجر خبر داد.

همایش دختران انقلاب در ۶ شهرستان خراسان جنوبی برنامه ریزی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی فرخنده امروز در نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی برگزاری جشن بزرگ دختران انقلاب که با حضور جمعی از مدیران فرهنگی استان برگزار شد، افزود: مقرر شده به منظور تکریم و نمایش خیل عظیم دختران پایبند به انقلاب اسلامی و با هدف امیدآفرینی و نشاط اجتماعی همایشی تحت عنوان دختران انقلاب در دهه فجر برگزار شود.

وی بیان کرد: این همایش در ۶ شهرستان خراسان جنوبی با حضور بانوان به‌خصوص قشر جوان و نوجوان برنامه‌ریزی شده که از جمله محورهای اصلی آن در کنار برنامه‌های مفرح فرهنگی و هنری، ارائه جایگاه زن قبل و بعد از انقلاب اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اغتشاشات آبان امسال گفت: شاهد بودیم با وجود برنامه‌ریزی‌های دقیق و صرف هزینه‌های هنگفت از سوی دشمنان انقلاب و نظام، رویدادهای تاسف‌باری رخ داد که با هوشیاری جوانان انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی همچون گذشته هیچ موفقیتی را به دست نیاوردند.

وی افزود: زنان و مردان این مرز و بوم بار دیگر عشق و پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

فرخنده گفت: از مهمترین اهداف این جشن رساندن صدای زنان پایبند به انقلاب به گوش جهانیان بوده که نیازمند پوشش خوب رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی گسترده است و همکاری رسانه‌های استان را می‌طلبد.

بنا به این گزارش همایش دختران انقلاب در شهرستان‌های بیرجند، درمیان، نهبندان، قاینات، فردوس و طبس به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و با همکاری موسسه نور هدایت همزمان با دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول