اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

موضوع تامین اعتبارات برای انتخابات سال آینده در کمیسیون شوراهای مجلس بررسی شد

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس جزئیات جلسه امروز این کمیسیون با حضور وزیر کشور را تشریح کرد.

موضوع تامین اعتبارات برای انتخابات سال آینده در کمیسیون شوراهای مجلس بررسی شد

علی حدادی سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و رؤسای سازمان‌های بهزیستی و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برگزار شد، نیازهای بودجه این وزارتخانه و سازمان‌های مذکور مطرح و بررسی شد.

وی افزود: در این جلسه احمد وحیدی وزیر کشور عنوان کرد که اعتبارات مربوط به مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید در اختیار وزارت کشور قرار گیرد و در مورد پرداخت حقوق کارکنان فرمانداری‌ها نیز خواستار تأمین اعتبار شد.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس اظهار کرد: یکی از نکاتی که مورد تأکید وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در جلسه امروز بود، بحث انتخابات مجلس در سال آینده و تأمین اعتبارات لازم برای برگزاری انتخابات بود.

حدادی خاطرنشان کرد: در این جلسه قادری رئیس سازمان بهزیستی نیز گزارشی را درباره نیازهای بودجه این سازمان به اعضای کمیسیون ارائه و پیشنهاد کرد که برای تأمین اعتبارات مورد نیاز سازمان املاک در اختیار بهزیستی به فروش برسد.
علی اکبر روح نواز

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول