اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

توزیع ۲ هزار دستگاه تبلت بین دانش‌آموزان اتباع در کرمان

کارشناس مدارس آموزش از راه دور و مسؤول امور اتباع اداره کل آموزش و پروش استان کرمان از توزیع ۲ هزار دستگاه تبلت بین دانش‌آموزان اتباع در استان کرمان خبر داد.

توزیع ۲ هزار دستگاه تبلت بین دانش‌آموزان اتباع در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، علی رضایی‌پور کارشناس مدارس آموزش از راه دور و مسؤول امور اتباع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز اظهار کرد: در زمان کرونا و مجازی شدن آموزش، براساس نیازسنجی قرار براین شد که ۲هزار دستگاه تبلت توسط سازمان ملل متحد و جمعیت حمایت از  بهبودیافتگان با نظارت اداره کل امور اتباع تهیه و بین اتباع نیازمند توزیع شود که تهیه تبلت‌ها با تاخیر دوساله مواجه شد.

وی ادامه داد: توزیع این تبلت‌ها و احصا دانش‌آموزان بر عهده اداره کل آموزش و و پرورش بوده است و بین ۷ شهرستان که بیشترین اتباع را داشتند شامل نواحی ۱و۲ کرمان، رفسنجان، سیرجان، زرند، چترود و بردسیر این توزیع انجام شده است.

رضایی‌پور خاطرنشان کرد: ۲۰۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان اتباع ساکن در شهرستان بردسیر اهدا می‌شود.

وی عنوان کرد: بیش از ۳۰هزار دانش آموز اتباع در کل استان در حال تحصیل هستند و این تعداد تبلت فقط به کسانی تعلق گرفت که علاوه بر پاسپورت، در سرشماری جدید ثبت‌نام کرده باشند و برگ آمایش و برگ حمایت تحصیلی داشته باشند.

پایان پیام/۸۰۰۶۰/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول