اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

حضور و شادی آرتین سرایداران در هیأت محمدحسین پویانفر+فیلم

جشن میلاد امام باقر (ع) هیأت ریحانةالنبی (س) دیشب یک مهمان ویژه داشت و آرتین سرایداران که در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) پدر، مادر و برادر خود را از دست داد و خودش نیز دچار جراحت شد، مهمان این مراسم بود.

حضور و شادی آرتین سرایداران در هیأت محمدحسین پویانفر+فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم جشن میلاد امام باقر (ع) در هیأت ریحانةالنبی (س) شب گذشته در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) تجریش با سخنرانی‌ حجت‌الاسلام مصطفی‌ کرمی و مولودی‌خوانی مهدی‌ رعنایی،‌ محمد فصولی، سید محمدرضا نوشه‌ور و محمدحسین پویانفر برگزار شد.

جشن شب گذشته این هیأت یک مهمان ویژه هم داشت و آرتین سرایداران که در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) پدر، مادر و برادر خود را از دست داد و خودش نیز دچار جراحت شد، مهمان این مراسم جشن بود.

آرتین علاقه ویژه‌ای به محمدحسین پویانفر دارد و بعد از این اتفاق ارتباط بسیار نزدیکی نیز با این مداح سرشناس کشورمان دارد.

فیلم دست زدن و شادی آرتین سرایداران در این مراسم با دست‌هایی که از این حادثه ترویستی دچار صدمه شده است، در فضای مجازی بسیار چرخید و بسیاری با عنوان «دست‌هایی که دل ایران را می‌لرزاند» آن را وصف کردند.

 

حضور آرتین سرایداران در هیأت ریحانةالنبی

آرتین سرایداران در دیدار با مقام معظم رهبری از علاقه و ارتباطش با محمدحسین پویانفر گفت و ایشان نیز ضمن قدردانی از این اقدامات، چفیه‌ای به عنوان هدیه برای این مداح کشورمان ارسال کردند. ماجرای این هدیه و علت علاقه آرتین سرایداران به محمدحسین پویانفر را اینجا بخوانید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول