اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

رشد 48 درصدی کمک های مردمی خراسان جنوبی به نیازمندان/جمع آوری 168 میلیاردی مراکز نیکوکاری

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به رشد 42 درصدی کمک خیران به نیازمندان در سال گفت: در 9 ماه ابتدای امسال قریب بر 168 میلیارد تومان توسط کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در استان در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای کمک به نیازمندان تحت حمایت جمع آوری شده است.

رشد 48 درصدی کمک های مردمی خراسان جنوبی به نیازمندان/جمع آوری 168 میلیاردی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عبدالرحیم لطفی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۹ ماهه نخست امسال مجموع کمک‌های مردم و خیرین استان به نیازمندان۴۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

وی افزود: در سال جاری مبلغ  ۱۶۷ میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان توسط کمیته امداد و مراکز نیکوکاری خراسان جنوبی در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای کمک به نیازمندان تحت حمایت جمع آوری شده است.

 معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی تصریح کرد: از این مبلغ، ۹۰ میلیارد و صد میلیون تومان برابر ۵۴ درصد توسط امداد و ۷۷ میلیارد و ۲۷۲ میلیون تومان برابر  ۴۶ درصد توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

لطفی یادآور شد: در سال گذشته مبلغ ۱۱۸ میلیارد و ۱۷۳ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی توسط امداد و مراکز خراسان جنوبی جمع آوری شده بود.

وی با بیان اینکه این کمک‌های مردمی در قالب صدقات، اکرام ایتام و محسنین، مبتنی برنیاز، زکات و قرض الحسنه جمع‌آوری می‌شود، گفت: بیشترین کمک‌های اهدا شده توسط خیران و نیکوکاران مربوط به اکرام و کمک‌های مبتنی برنیاز بوده است.

پایان پیام/69014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول