اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نور لیزر از مرز لبنان، صهیونیست‌ها را کلافه کرد

منابع صهیونیستی گزارش دادند که عده‌ای افراد ناشناس از خاک لبنان اقدام به تاباندن نور لیزر به سمت اراضی اشغالی می‌کنند که این امر باعث کلافگی و ترس شهرک‌نشینان شده است.

نور لیزر از مرز لبنان، صهیونیست‌ها را کلافه کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های صهیونیستی، شامگاه دوشنبه، خبر دادند که ارتش این رژیم در یکی از شهرک‌های مجاور خاک لبنان در شمال اراضی اشغالی گزارش‌هایی درباره رویت نور قوی لیزر دریافت کرده است.

شبکه «کان» در این باره گزارش داد که افرادی در خاک لبنان در فاصله تقریبا ۱۸۰ متری از شهرک صهیونیستی «متولا» در شمال اراضی اشغالی نور قوی لیزر را به خیابان‌ها، خانه‌ها و خودروها در شهرک مذکور می‌تابانند.

براساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی به منظور دور کردن این افراد از محل اخیرا نورافکن‌های خود را به سمت این افراد ناشناس متمرکز کرده؛ اما این اقدام نیز کمکی به آن‌ها نکرده و باعث شده است نیروهای این رژیم از «یونیفل» (نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در مرز لبنان و فلسطین اشغالی) درخواست کمک کنند.

کان می‌گوید به‌رغم آنکه نیروهای یونیفل وعده حل مشکل را داده‌اند، اما تابیدن نور لیزر همچنان ادامه دارد و ارتش تل‌آویو راه‌حلی برای‌ این مشکل ندارد. این شبکه صهیونیستی همچنین اضافه کرد که نگرانی‌هایی وجود دارد از اینکه نور قوی این لیزر باعث آسیب به چشمان و کور شدن ساکنان شهرک شود.

شبکه کان مدعی شده است که این افراد وابسته به جنبش حزب‌الله لبنان هستند و  قصد آن‌ها به وحشت انداختن شهرک‌نشینان است. این شبکه صهیونیستی در عین حال اشاره کرد که پیشتر ارتش این رژیم به‌منظور جلوگیری از نفوذ از خاک لبنان، دیوارهای بلندی در طول این شهرک‌ها احداث کرده بود؛ اما نیروهای حزب‌الله با یک راهکار ساده و با استفاده از برج‌های دیدبانی بلند بار دیگر منطقه را زیر نظر گرفتند.

 

 

 

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول