اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

مداخله جراحی برای بیماران پرخطر آمبولی ریه مفید است

بیانیه علمی جدید انجمن قلب آمریکا پیشنهاد می کند که برای بیشتر افراد با آمبولی ریه پرخطر (PE) عمل جراحی در نظر گرفته شود.

مداخله جراحی برای بیماران پرخطر  آمبولی ریه مفید است

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از نیوز مدیکال، بیانیه علمی جدید که در نشریه قلب انجمن آمریکا منتشر شد؛ خواستار ثبت کیفیت داده‌ها برای بیماران پرخطر مبتلا به آمبولی ریه و افزایش تحقیقات برای به دست آوردن درک بهتر از روند بیماری و درمان‌های مؤثر شد.

در آمبولی ریه (PE)، لخته خون به ریه ها می رود؛ تقریباً 45درصد از بیمارانی که آن را تجربه می کنند علائم شدیدتری از خود نشان می دهند؛ جایی که لخته باعث فشار بالا در ریه ها و آسیب بعدی به قلب و خطر بالای مرگ می شود.

گزینه های درمانی برای بیماران شامل درمان ضد انعقاد یا ترومبولیز (به صورت داخل وریدی یا از طریق روش کاتتر) یا مداخلات جراحی پیشرفته مانند آمبولکتومی است. پس از ناموفق بودن سایر درمان ها، اغلب تکنیک های جراحی آخرین راه حل هستند. این بیانیه نشان می دهد که در نظر گرفتن زودتر جراحی، احتمالا به بهبود بیماران مبتلا به نوع شدید آمبولی کمک کند.

جاشوا بی گلدبرگ جراح قلب گفت: این بیانیه نشان می دهد که استراتژی های مدرن مدیریت جراحی و پشتیبانی مکانیکی گردش خون منجر به بقای عالی (97٪) حتی در میان وضعیت های حاد(از جمله کسانی که با ایست قلبی مراجعه کرده اند و CPR داشته اند) می شود.

احتمالا این بیانیه درک بهتر از روند بیماری و درمان‌های مؤثر را تسهیل کند و تحقیقات آینده را برای بهبود بقای بیماران مبتلا به این بیماری شایع و کشنده تشویق کند. گروه نویسنده بیانیه استراتژی‌هایی را برای تعیین دقیق‌تر خطر و شناسایی زودتر بیمارانی که از مداخله جراحی سود می برند پیشنهاد می‌کند. آنها همچنین افزایش آموزش برای پزشکان را جهت تشویق به استفاده و ادغام استراتژی های جراحی زودتر در درمان آمبولی ریه پیشنهاد می کنند.

این بیانیه علمی توسط گروه نگارش داوطلبانه به نمایندگی از شورای جراحی قلب و عروق و بیهوشی انجمن قلب آمریکا تهیه شده است. بیانیه های علمی آنچه را که در حال حاضر در مورد موضوعی شناخته شده و در زمینه هایی نیاز به تحقیقات اضافی دارد را تشریح می کند؛ آنها توصیه های درمانی ارائه نمی دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول