اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نجفی: هرگونه اقدام اروپایی‌ها در تحریم سپاه با پاسخی متناسب همراه خواهد بود

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس گفت: طرح دوفوریتی اقدام متناظر و متقابل با تحریم سپاه توسط اروپا در مجلس تدوین شد تا اروپایی‌ها بدانند که هرگونه اقدام آن‌ها در تحریم سپاه با پاسخی متناسب همراه خواهد بود.

نجفی: هرگونه اقدام اروپایی‌ها در تحریم سپاه با پاسخی متناسب همراه خواهد بود

ابراهیم نجفی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به مصوبه پارلمان اروپا در تحریم سپاه، گفت: مصوبه پارلمان اروپا ضمانت اجرایی ندارد و یک مصوبه کاملاً سیاسی و با هدف فضاسازی است.

وی افزود: درست است که مصوبه پارلمان اروپا در تحریم سپاه ضمانت اجرایی ندارد، اما یک فضاسازی علیه کشور ما است و البته ما هم بیکار ننشسته‌ایم و طرح دوفوریتی اقدام متناظر و متقابل با تحریم سپاه توسط اروپا در مجلس تدوین شد تا اروپایی‌ها بدانند که هرگونه اقدام آن‌ها در تحریم سپاه با پاسخی متناسب همراه خواهد بود.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر وزرای امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در نشست خود سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهند، ما نیز طرح دوفوریتی اقدام متناسب و متناظر با تحریم سپاه توسط اروپا را در مجلس به تصویب خواهیم رساند و در نتیجه این مصوبه نیز ارتش‌های کشورهای عضو اتحادیه اروپا را در لیست گروه‌های تروریستی قرار خواهیم داد.

نجفی خاطرنشان کرد: پیش از این و به دنبال تحریم تعدادی از مقامات کشورمان توسط آمریکا ما نیز ۵۰ تن از شخصیت‌های آمریکایی را در سطح منطقه غرب آسیا تحریم کردیم که به دنبال این اقدام جمهوری اسلامی ایران، آمریکا در نامه‌ای به وزارت امور خارجه عنوان کرده بود که ۵۰ شخصیت آمریکایی تحریم شده توسط ایران در منطقه امنیت ندارند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس افزود: اروپایی‌ها باید بدانند که در صورت تحریم سپاه چنین سرنوشتی در انتظار ارتش‌های آن‌ها نیز خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول