۲۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوای تهران در شرایط «آلوده»/ ۱۸ ایستگاه در وضعیت «قرمز»
کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین ۱۵۱ در شرایط ناسالم برای همه است. ۲۵ ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند که از این تعداد ۱۸ ایستگاه در وضعیت قرمزرنگ است.
به گزارش فارس، براساس آخرین اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران امروز (۳ بهمن) کیفیت هوا در ایستگاههای دانشگاه شریف (منطقه ۲)، پاسداران (منطقه ۳)، دانشگاه علم و صنعت (منطقه ۴)، تربیتمدرس (منطقه ۶)، شهرداری منطقه ۱۰، پارک رازی (منطقه ۱۱)، شهرداری منطقه ۱۱، شهرداری مرکز منطقه ۱۲، میدان امام خمینی (منطقه ۱۲)، پیروزی (منطقه ۱۳)، پارک شکوفه (منطقه ۱۴)، شهرداری منطقه ۱۵، پارک سلامت (منطقه ۱۷)، پارک قائم (منطقه ۱۸)، شادآباد (منطقه ۱۸)، شهرداری منطقه ۱۹، شهرداری منطقه ۲۱ و شهرداری منطقه ۲۲ در شرایط ناسالم برای همه قرار دارد. کیفیت هوای در ایستگاههای اقدسیه (منطقه ۱۷)، دانشگاه شهید بهشتی (منطقه ۱)، شهرداری منطقه ۲، پونک، شهرداری منطقه ۴، ستاد بحران (منطقه ۷) و مسعودیه (منطقه ۱۵) در وضعیت ناسالم برای گروههای حساس قرار دارد. کیفیت هوای تهران در ایستگاههای دانشگاه تهران (منطقه ۶)، ژئوفیزیک (منطقه ۶) و گلبرگ (منطقه ۸) قابل قبول است. پارک قائم (منطقه ۱۸) با شاخص ۱۸۰ آلودهترین ایستگاه سنجش کیفیت هوای تهران است. در ایستگاههای سوهانک (منطقه ۱)، میدان فتح (منطقه۹)، اتوبان محلاتی (منطقه ۱۴)، شهرداری منطقه ۱۶ و شهرری (منطقه ۲۰) ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون که آلاینده شاخص این روزهاست، به عنوان آلاینده شاخص هوای پایتخت ثبت نشده است. در ایستگاههای فرمانداری شهرری (منطقه ۲۰) و شهرک چشمه (منطقه ۲۲) هیچ اطلاعاتی به ثبت نرسیده است. پایان پیام/
10:08 - 3 بهمن 1401