اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی لرستان برگزار می‌شود/ حضور تجار برجسته عراقی در همایش تجاری

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی لرستان از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی در استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از چهارم تا ششم بهمن‌ماه جاری در اتاق بازرگانی خرم‌آباد برپا خواهد شد، ضمن اینکه آئین افتتاحیه آن سه‌شنبه ساعت ۱۰ صبح در سالن همایش‌های این اتاق برگزار می‌شود.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی لرستان برگزار می‌شود/ حضور تجار برجسته عراقی در همایش تجاری

احسان ناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی در لرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از چهارم تا ششم بهمن‌ماه جاری در اتاق بازرگانی خرم‌آباد برپا خواهد شد، ضمن اینکه آئین افتتاحیه آن سه‌شنبه ساعت ۱۰ صبح در سالن همایش‌های این اتاق برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هیاتی از تجار خوشنام و مطرح عراقی به استان دعوت شده که نمایشگاه جانبی از توانمندی فعالان اقتصادی نیز در حاشیه این همایش تجاری برپا می‌شود.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی لرستان با اشاره به حضور ۱۰۸ غرفه اقتصادی و تولیدی استان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، تصریح کرد: در این نمایشگاه صنایع مختلفی از حوزه‌های گوناگون حضور دارند.

ناصر بیان داشت: از ۴۰ نفر از تاجران عراقی دعوت شده تا در کنار این نمایشگاه به عنوان هیات تجاری در حوزه‌های مختلف مانند نساجی، دارو، موادغذایی، صنایع فلزی، ماشین‌آلات و ... بازدید کنند.

وی، ایجاد نمایشگاه توانمدی‌های صادراتی را زمینه‌ای برای معرفی ظرفیت‌های استان و جذب سرمایه‌گذار دانست و افزود: با این اقدام یک فرصت بازاریابی نیر در کشور عراق به وجود می‌آید.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی لرستان با بیان اینکه طی چند سال اخیر دومین باری است که هیات عراقی به استان سفر می‌کنند، گفت: اتاق یک بستر و زیرساختی را با برپایی نمایشگاه توانمندی صادراتی برای فعالان اقتصادی استان ایجاد کرده که امید می‌رود شاهد رونق صادرات و تعامل دوجانبه در این نمایشگاه باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول