اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سپاه دژ مستحکم ملت ایران است/ اروپا اراده مستقلی ندارد و دنباله روی صهیونیست‌ها است

فرماندار میناب گفت: اروپا اثبات کرده که اراده مستقلی ندارد و دنباله روی صهیونیست‌هاست و اقدام اخیراتحادیه اروپا بیشتر یک حرکت سیاسی ناشی از خشم است که هم غیرمستقل بودن اروپا را نشان می‌دهد و هم اینکه از وجود نهاد مقدس سپاه ترس دارند.

سپاه دژ مستحکم ملت ایران است/ اروپا اراده مستقلی ندارد و دنباله روی صهیونیست‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجید سلحشور فرماندار میناب امروز در دیدار با فرمانده سپاه میناب اظهار کرد: اقدامات سپاه در تمام حوزه ها بویژه حوزه محرومیت‌زدایی قابل تقدیر است و هر جا که نیاز به حضور این عزیزان احساس شد از فرماندهی تا سایر نیروهای تحت امر، جهادی گونه در سیل، زلزله و ...ایستادند و خدمات بی منت به مردم عزیز در سراسر کشور ارائه کردند.

وی سپاه پاسداران را پشتوانه ای محکم و استوار با نیروهای متعهد و ولایت مدار دانست که در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزشهای الهی همچون دژی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هرنوع نفوذی و تهدیدی محافظت می کند. 

 رئیس شورای تامین شهرستان میناب، نقش سپاه و بسیج در دفاع و پیشبرد اهداف نظام را با اهمیت خواند که در کنار مردم و مسئولان با همه وجود و افتخار برای خدمت به کشور و تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی در عرصه حضور دارند. سپاه و بسیج به عنوان مردمی ترین نهاد ارزشی برخاسته از بطن جامعه در جمهوری اسلامی ایران موجب عزت، اقتدار، افتخار و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی، که از حضرت امام خمینی (ره) به یادگار مانده است.

سلحشور همچنین گفت: سپاه بازوی قدرتمند ملت‌های ستم‌دیده و مهمترین عامل سرکوب تروریسم و نابودی داعش در منطقه بود که جا دارد در اینجا از سردار دلها حاج قاسم سلیمانی یاد کنیم؛ او پاسدار و سپاهی بود و شک نداریم که دشمن از حاج قاسم ها می ترسد.

وی در پایان گفت: اروپا اثبات کرده که اراده مستقلی ندارد و دنباله روی صهیونیست‌هاست و اقدام اخیراتحادیه اروپا بیشتر یک حرکت سیاسی ناشی از خشم است که هم غیرمستقل بودن اروپا را نشان می‌دهد و هم اینکه از وجود نهاد مقدس سپاه ترس دارند و این اقدام نشان از موفقیت‌های سپاه در عرصه‌های مختلف و نگرانی آنها از تأثیر تفکر جهادی سپاه و اثرگذاری اقدامات راهبردی این نهاد مردمی در مقابله با شرارت‌های پنهان و آشکار استکبار جهانی دانست.

سرهنگ درویشی فرماندهی محترم سپاه ناحیه میناب نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور مهندس سلحشور گفت: سپاه و بسیج هر جایی که لازم باشد حضور خواهند داشت و از هیچ کمکی برای مردمان عزیز در سراسر کشور و از همه اقوام دریغ نخواهیم کرد. سپاه تنها بعد نظامی ندارد سپاه نهاد مردمی است و تا پای جان در کنار مردم هستیم و به این بودن هم افتخار می‌کنیم. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول