اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

درخشش خبرنگاران فارس در هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سیستان و بلوچستان

هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر سیستان و بلوچستان با اعلام نتایج برگزیدگان به ایستگاه پایانی خود رسید که خانم‌ها شیبا و مریم سرگزی از خبرگزاری فارس حائز رتبه نخست در بخش تیتر و مصاحبه شدند.

درخشش خبرنگاران فارس در هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ظهر امروز با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانده سپاه سلمان و جمعی از مسؤولان و اصحاب رسانه، ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر سیستان و بلوچستان با اعلام نتایج برگزیدگان به ایستگاه پایانی خود رسید.

خانم‌ها شیبا سرگزی در بخش تیتر و مریم سرگزی در بخش مصاحبه حائز رتبه نخست شدند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان در این جشنواره اظهارداشت: هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان در قالب‌های، گزارش تحلیلی و تحقیقی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی و انیمیشن برگزار شد.

پوریا یاسینی افزود: محورهای این جشنواره شامل شعار سال (تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین)، جهاد تبیین، ظرفیت‌های صنعتی و کشاورزی سیستان و بلوچستان، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی، ترویج مکتب شهید سلیمانی و معرفی شهدای استان، اشتغالزایی و کارآفرینی، خانواده، جامعه، فززندآوری، سبک زندگی ایرانی- اسلامی، فرهنگ و مناسبات شهری و اجتماعی، مقابله با کرونا و اقدامات حوزه سلامت، معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و ظرفیت‌های ورزش با محوریت امیدآفرینی و نشاط جوانان بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان با اشاره به استقبال بی نظیر اصحاب رسانه تصریح کرد: تعداد ۹۶۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که نسبت به جشنواره سال گذشته، ۵۱ درصد افزایش داشته است.

در پایان از برگزیدگان جشنواره رسانه ای ابوذر در سیستان و بلوچستان تجلیل شد.

پایان پیام/3139

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول