اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اصرار به تغییر اصولی در هیات فوتبال مشهد/ هاشمی جواهری: تاج می‌گوید تا مجمع صبر کنید اما دیر است

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی به حواشی اخیر فوتبال این استان واکنش نشان داد.

اصرار به تغییر اصولی در هیات فوتبال مشهد/ هاشمی جواهری: تاج می‌گوید تا مجمع صبر کنید اما دیر است

علی‌اکبر هاشمی‌جواهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تخلف یکی از مدارس فوتبال شهر مشهد، اظهار داشت: روز گذشته مصاحبه‌ای در این خصوص در سایت اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی منتشر و توضیحاتی ارائه شد. به جزئیات ماجرا پرداخته شده و اعلام کرده‌ایم این باشگاه مجوز فعالیت هم نداشته است(اینجا بخوانید)

وی در مورد اینکه باشگاهی که از هیأت فوتبال مجوز نگرفته چگونه در سطح شهر مشهد فعالیت می‌کند، پاسخ داد: مشکل من با هیأت فوتبال خراسان‌رضوی همین مسائل است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی در مورد صحبت‌های خود نسبت به اتفاقات هیأت فوتبال مشهد با مهدی تاج و حمید سجادی توضیح داد: با همه صحبت کردم و فردی نمانده که با او صحبت نکرده باشم. اتفاقات فوتبال مشهد به دلیل نحوه مدیریت احسان اصولی است. قطعا مسابقه‌ای انجام شده و تیمی که مجوز نداشته فعالیت کرده که چنین حاشیه‌ها و مشکلاتی ایجاد شده است.

هاشمی‌جواهری در خصوص حاشیه‌ساز شدن جلسه اخیرش با مهدی تاج پس از مجمع هیأت فوتبال خراسان‌رضوی توضیح داد:‌ روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی گفتم مشکل خاصی نبود. برخی پیشکسوتان فوتبال استان می‌خواستند با تاج صحبت کنند و به این دلیل که در مجمع هیأت فوتبال حاضر نشدم، از تاج خواهش کردم به اداره‌کل بیاید و حرف‌های آن‌ها را بشنود. او هم لطف کرد و به جلسه اداره کل آمد. اصلا قرار نبود احسان اصولی در این جلسه شرکت کند.

وی در خصوص اینکه آیا مانع از ورود اصولی به جلسه اداره‌کل شدند، توضیح داد: احتمال دارد او تاج را همراهی کرده باشد اما قرار نبود در جلسه شرکت کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی در خصوص مباحث مطرح شده نسبت به احتمال جدایی اصولی از هیأت فوتبال مشهد گفت: اگر او این لطف را درحق فوتبال استان بکند، ممنون می‌شویم زیرا وضعیت فوتبال استان را می‌بینید.

وی در خصوص اینکه ظاهرا تاج مخالف تغییر احسان اصولی است گفت:‌ تاج اعتقاد دارد اجازه بدهید مجمع برگزار شود اما من معتقد هستم تا رسیدن زمان برگزاری مجمع برای تغییر اصولی دیر است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول