اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امام جمعه نطنز:ایرانی ها برای لباس سبز و قدرتمند سپاه ارزش قائل هستند

امام جمعه نطنز گفت: سپاه عزیز در طول چهل و سه سال انقلاب اسلامی از این تهدیدها محکم‌ترین فرصت ها را علیه دشمنان ساخته است، ما ایرانی‌ها همه یک سپاهی هستیم و به لباس سبز و قدرتمند سپاه ارزش قائل هستیم.

امام جمعه نطنز:ایرانی ها برای لباس سبز و قدرتمند سپاه ارزش  قائل هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اقدام پارلمان اروپا در تصویب قطعنامه تروریست خواندن سپاه پاسداران اظهار داشت: اقدام پارلمان اروپا بسیار مسخره و مضحک است که نیروی رسمی یک کشور را تروریست بخواند، اروپا با این کار می‌خواهد افکار عمومی دنیا را منحرف و تحت تاثیر قرار دهد.

 وی افزود: اروپا در مخمصه جنگ اوکراین با روسیه به بن‌بست رسیده و از سمتی فکر می‌کرد با حمایت از اوکراین، در جنگ با روسیه پیروز می‌شود و با این حرکات قصد دارد افکار عمومی اروپا و دنیا را منحرف کند.

یعقوبی تصریح کرد: اروپا در برجام نتیجه نگرفت و به همین دلیل قصد دارد  با این اقدامات از ما امتیاز بگیرد، آن‌ها فکر می‌کنند اگر سپاه، ارتش، رئیس جمهور یا دادستان ما را تحریم یا یک نهاد ما را تروریست بخوانند جمهوری اسلامی مجبور می‌شود در برابر آن‌ها  تمکین کند، اما کور خوانده‌اند.

 خطیب جمعه نطنز گفت: مثلث عبری، عربی و غربی در اغتشاشات داخل کشور شکست خورد و به همین دلیل آن‌ها با این حرکت می‌خواهند به آشوب‌طلبان اعلام کنند که ما پشت سر شما هستیم و فضای کشور ما را ملتهب نگه دارند.

وی با تأکید بر اینکه ما همه پشتیبان سپاه عزیز هستیم، بیان کرد: سپاه عزیز در طول چهل و سه سال انقلاب اسلامی از این تهدیدها محکم‌ترین فرصت ها را علیه دشمنان ساخته است، ما ایرانی‌ها همه یک سپاهی هستیم و به لباس سبز و قدرتمند سپاه ارزش قائلیم.

برخورد کشورهای اروپایی در برابر اقدامات جهانی، رفتاری چندگانه است

حجت‌الاسلام سعید رجبی امام جمعه موقت بادرود نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر اظهار کرد:اخیراً در شهر بادرود چند شرکت هرمی و پانزی شروع به فعالیت کرده که اقتصاد این شهر را تحت‌الشعاع قرار داده و متاسفانه برخی از خانواده‌ها با آوردن پول خود در این شرکت‌ها احساس می‌کنند یک شبه ره صد ساله را خواهند پیمود.

وی افزود: شب گذشته معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز در خصوص فعالیت این شرکت‌ها هشداری صادر کرد و ما از مسؤولان درخواست می‌کنیم هر چه سریع‌تر در خصوص این شرکت‌ها برخورد لازم را انجام دهند تا خانواده‌ها در این موضوع دچار ضرر اقتصادی نشوند.

رجبی با اشاره به موضوع تروریست خواندن سپاه از سوی پارلمان اروپا گفت: پارلمان اروپا صلاحیت چنین اقدامی را ندارد، آن‌ها دستانشان آلوده به اقدامات تروریستی است و هر روز در گوشه و کنار جهان اقدامات تروریستی‌شان به چشم می‌آید.

امام جمعه موقت بادرود گفت: آیا پارلمان اروپا، عربستان و رژیم صهیونیستی که هر روز اقدام تروریستی انجام می‌دهد را در زمره گروه تروریستی قرار می‌دهند؟ آیا آن‌ها آمریکایی را که با دستور ترور یک مقام رسمی کشور ایران در کشور ثالث را صادر کرد را تروریست قلمداد می‌کنند یا برخورد آن‌ها در این موضوعات چندگانه است.

وی گفت: قطعاً اقدام پارلمان اروپا  با اغراض و اهداف سیاسی است و نشان دهنده این موضوع است که ایران قدرتمند شده و به اعتراف یکی از نشریه‌های معتبر آمریکایی ایران امروز سومین کشور قدرتمند نظامی دنیا محسوب می‌شود.

پایان پیام/۶۳۰۲۵/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول