اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

محدودیت یک‌طرفه در کندوان لغو شد/ اجرای محدودیت یک‌طرفه در صورت ترافیک

رئیس پلیس راه مازندران گفت: براساس اعلام قرار بود محور کندوان از ساعت ۱۳ امروز یک‌طرفه اعلام شود ولی هنوز این محدودیت اجرا نشده و بعید هم هست که اجرا شود.

محدودیت یک‌طرفه در کندوان لغو شد/ اجرای محدودیت یک‌طرفه در صورت ترافیک

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مازندران روان است و از لحاظ جوی نیز سطح همه جاده‌ها خشک است و مشکلی نداریم.

وی افزود: معمولا پایان هفته‌ها شاهد افزایش حجم بار در جاده‌های شمال هستیم که براساس وضعیت ترافیک بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین و یا یک‌طرفه شدن خودروها در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال درحال اجرا است، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی از محور هراز همچنان ممنوع است.

جهان‌تاب بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۴امشب از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی،کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان، تصریح کرد: براساس اعلام قرار بود محور کندوان از ساعت ۱۳ امروز یک‌طرفه اعلام شود ولی هنوز این محدودیت اجرا نشده و بعید هم هست که اجرا شود.

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار نسبت به احتمال ریزش سنگ و رانش کوه در جاده‌های کوهستانی، خاطرنشان کرد: موضوع مهم پرهیز از ترددهای غیرضروری در جاده‌های کوهستانی است که کماکان باید مورد توجه رانندگان باشد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول