اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تقی‌پور: بازی به بازی فکر می‌کنیم/ به دنبال قهرمانی هستیم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: از ابتدای شروع لیگ برتر، بازی به بازی فکر می‌کردیم و فقط به دنبال 3 امتیاز دیدارهای خود بودیم.

تقی‌پور: بازی به بازی فکر می‌کنیم/ به دنبال قهرمانی هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اسماعیل تقی‌پور بعد از پیروزی ۳ بر یک مس سونگون مقابل فولاد زرند  سیرجان اظهار داشت: بازی سخت و پر برخوردی را شاهد بودیم. متاسفانه در نیمه اول نتوانستیم به گل برسیم، اما با شروع نیمه دوم بازیکنانم با تمرکز بالا و تلاش بیشتر توانستند به آن چیزی که حق‌شان بود برسند.

وی گفت: فولاد زرند در این بازی کاملاً بسته بازی کرد و به دنبال این بود که گلی دریافت نکند، همین موضوع کار ما را به شدت سخت کرده بود، اما خدا را شاکرم که توانستیم با برتری، تیم خوب فولاد زرند را شکست دهیم و با 3 امتیاز این دیدار به خانه برگردیم. 

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در پاسخ به سوالی که با این نتایج قهرمانی در لیگ برای شما قطعی خواهد بود، گفت: هنوز ۴ بازی دیگر باقی مانده است. ما از ابتدای فصل بازی به بازی پیش رفتیم و به دنبال هر 3 امتیاز دیدارهای خود بودیم. انشالله بتوانیم در چهار بازی آینده هم به پیروزی برسیم و قهرمان شویم.

وی در مورد داوری گفت: داوری خوب بود و مشکلی نداشتیم به این دلیل که تنش زیادی را  بین بازیکنان دو تیم شاهد نبودیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول