اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

عزم روسیه برای توسعه همه جانبه مناسبات با ایران

رئیس کمیته روابط بین‌الملل دومای روسیه در دیدار با امیرعبداللهیان بر عزم این کشور برای توسعه همه جانبه مناسبات با جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

عزم روسیه برای توسعه همه جانبه مناسبات با ایران

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر (چهارشنبه) ۲۸ دی ماه در دیدار «لئونید اسلوتسکی» رئیس کمیته روابط بین‌الملل دومای روسیه، بر تسریع در اجرای توافقات صورت گرفته از جمله در زمینه‌های ترانزیت، سرمایه گذاری و انرژی و تسهیل فعالیت‌های بازرگانان دو کشور تأکید کرد.

 

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف اعم از مناسبات دوجانبه و همکاری در مجامع منطقه‌ای و بین‌المللی را سازنده توصیف کرد. 

لئونید اسلوتسکی رئیس کمیته روابط بین‌الملل دومای روسیه که به منظور هماهنگی‌های سفر رئیس دومای روسیه به تهران و برگزاری نشست کمیسیون عالی همکاری‌های پارلمانی دو کشور به تهران سفر کرده، نیز در این دیدار با ارزیابی مثبت از روند رو به رشد روابط دو کشور به‌ویژه در حوزه اقتصادی، بر عزم کشورش برای توسعه همه جانبه مناسبات با ایران تأکید کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول