اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  پاکستان

ند پرایس: ثبات اقتصاد کلان پاکستان را رصد می‌کنیم

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: ثبات اقتصاد کلان پاکستان موضوعی است که توسط نهادهای مختلف در ایالات متحده مورد بحث قرار گرفته است.

ند پرایس: ثبات اقتصاد کلان پاکستان را رصد می‌کنیم

به گزارش خبرنگار دفاتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس؛ «ند پرایس» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اشاره به اینکه ایالات متحده می خواهد پاکستان را در "موقعیت اقتصادی پایدار" ببیند، گفت: ثبات اقتصاد کلان پاکستان موضوعی است که توسط ایالات متحده مورد بحث قرار گرفته است.

این موضوع در خلال یک جلسه توجیهی و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ایالات متحده پیشنهاداتی برای پاکستان برای مقابله با کمبود ذخایر ارزی و تثبیت اقتصادی خود دارد، اعلام شد.

وی در ادامه افزود: ایالات متحده چالش‌های اقتصادی پاکستان را رصد می‌کند و می‌داند که این کشور با صندوق بین المللی پول و سایر نهادها همکاری چندجانبه می کند.

پرایس گفت: ایالات متحده تا جایی که ممکن باشد از پاکستان حمایت می کند، با این حال مقامات اسلام آباد و نهادهای مالی بین المللی بازیگران اصلی گفت‌گوها هستند.

کاهش ذخایر ارزی و تشدید بحران سیاسی، دولت «شهباز شریف» را در موقعیت دشواری قرار داده  زیرا شرایط صندوق بین المللی پول برای دولت پاکستان چندان آسان نیست اما چاره ای جز اجرای اصلاحات خواسته شده نیز نیست.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول