اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  سایر حوزه ها

15 نظامی ارمنستان در آتش‌سوزی پادگان کشته شدند

وزارت دفاع ارمنستان از آتش‌سوزی در یکی از پادگان‌های این کشور و کشته شدن دست‌کم 15 نفر از نظامیان این کشور خبر داد.

15 نظامی ارمنستان در آتش‌سوزی پادگان کشته شدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع ارمنستان امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که دست‌کم ۱۵ نفر از نظامیان ارتش ارمنستان در حادثه آتش‌سوزی در پادگان یکی از یگان‌های نیروهای مسلح محلی کشته شدند.

خبرگزاری رویترز ضمن اعلام این خبر به نقل از بیانیه وزارت دفاع ارمنستان گزارش کرد که علاوه بر 15 نظامی ارمنی که در حادثه آتش‌سوزی کشته شدند، سه نظامی دیگر این کشور نیز در وضعیت وخیم جسمانی قرار دارند.

در بیانیه وزارت دفاع ارمنستان آمده است: « بر اساس اطلاعات اولیه در پی وقوع آتش‌سوزی در پادگان یک گروهان مهندس و تک‌تیرانداز یک یگان نظامی، 15 نفر کشته شدند و حال سه سرباز وخیم ارزیابی می‌شود».

«سورن پاپیکیان» وزیر دفاع ارمنستان امروز در یک نشست دولتی تصریح کرد که طبق اطلاعات اولیه، آتش‌سوزی در پادگان ارمنستان در نتیجه نقض قوانین ایمنی و در نتیجه آن شعله‌ور شدن بنزین صورت گرفته است.

وی در این خصوص گفت: «بر اساس اطلاعات اولیه پلیس، آتش‌سوزی در نتیجه نقض قوانین ایمنی آتش نشانی و استفاده از مواد ممنوعه یعنی بنزین رخ داده است».

طبق این گزارش، «آرگیشتی کیارامیان» رئیس کمیته تحقیقات ارمنستان در این خصوص گفت: «پرونده جنایی با عنوان "نقض قوانین استفاده از موادی که برای دیگران خطرآفرین است و منجر به مرگ دو یا چند نفر شده است" تشکیل شده است».

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول