اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| انتقام ایفاسرام و هورسان با امتیاز میزبانی

ایفاسرام اردکان و هورسان رامسر در نوزدهمین هفته لیگ برتر والیبال مردان در خانه به پیروزی رسیدند و انتقام شکست دور رفت را از حریفان خود گرفتند.

لیگ برتر والیبال| انتقام ایفاسرام و هورسان با امتیاز میزبانی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته نوزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور امروز (چهارشنبه 28 دی) با هفت دیدار در شهرهای گرگان، اردکان، تهران (دو دیدار)، رامسر، مریوان و مشهد در حال پیگیری است.

در پنجمین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر مردان تیم‌های هورسان رامسر و گیتی‌پسند اصفهان به مصاف هم رفتند و در این مسابقه رامسری‌ها در خانه سه بر صفر حریف را شکست دادند. هورسان پس از این پیروزی، با دوازده برد و 35 امتیاز یک پله صعود کرد و در جایگاه چهارم رده‌بندی قرار گرفت.

گیتی‌پسند اصفهان هم که با امتیازات 20 بر 25، 17 بر 25 و 22 بر 25 نتیجه را به حریف واگذار کرده بود با 9 برد و 27 امتیاز در جایگاه هشتم باقی ماند.

مسابقه دور رفت دو تیم سه بر صفر به سود نماینده اصفهان به پایان رسیده بود و در این دیدار هورسان رامسر شکست دور رفت خود برابر این تیم را جبران کرد.

محمدحسین شفقی، اسماعیل صباغ، داود نافعی، میثم پارسه و محمد محبوب ‌عشق‌دوست به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول، داور دوم و داور ویدیوچک نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

در این مسابقه که به مدت 94 دقیقه ادامه یافت، 350 تماشاگر بازی دو تیم را از نزدیک تماشا کردند.

در دیگر دیدار این هفته ایفاسرام اردکان در سالن آیت‌اله خاتمی میزبان شهرداری گنبد بود و در این دیدار اردکانی‌ها با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسیدند.

اردکانی‌ها در ست نخست 25 بر 18 گنبدی‌ها را مغلوب خود کردند اما شیرینی این نتیجه برای ایفاسرام خیلی ماندگار نبود و در ست دوم شهرداری گنبد 28 بر 26 حریف را شکست داد تا بازی برای مشخص شدن تیم برنده به ست‌ چهارم کشیده شود.

در ست سوم و چهارم ایفاسرام بار دیگر بازی را به دست گرفت و 25 بر 10 و 25 بر 19 شهرداری گنبد را شکست داد تا فاتح این دیدار باشد.

ایفاسرام که در هفته هجدهم مغلوب پاس گرگان شده و در دیدار دور رفت با شهرداری گنبد سه بر یک نتیجه را به حریف واگذار کرده بود، در این دیدار با تلاش مضاعف انتقام دور رفت را از گنبدی‌ها گرفت و به نهمین پیروزی خود دست یافت. این تیم با 27 امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد و گنبدی‌ها نیز با 6 برد و 18 امتیاز در جایگاه دوازدهم جای گرفته‌اند.

ابراهیم عشق‌دوست و حمید حق‌بین ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند و علیرضا قریب به عنوان داور اول و مهرداد شوشتری به عنوان داور دوم این دیدار را قضاوت کردند.

این دیدار 111 دقیقه با حضور 450 تماشاگر ادامه یافت و پوریا یلی بازیکن تیم ایفاسرام اردکان و احد ارمشی سرمربی تیم شهرداری گنبد به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد گرفتند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول