اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فرود هلی کوپتر قبل از دیدار فوتبال بدون اطلاع وزارت ورزش و فدراسیون!

قبل از دیدار تیم های فوتبال شهرداری آستارا و مس شهر بابک در اتفاقی عجیب 2 هلی کوپتر در چمن ورزشگاه وحدت فرود آمدند که این موضوع بدون اطلاع وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بود.

فرود هلی کوپتر قبل از دیدار فوتبال بدون اطلاع وزارت ورزش و فدراسیون!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در شرایطی که قرار بود تیم‌های شهرداری آستارا و مس شهر بابک از ساعت 14 امروز در ورزشگاه وحدت آستارا به مصاف هم بروند، اتفاق عجیبی برگزاری این مسابقه  هفته هجدهم لیگ یک را دقایقی به تاخیر افتاد.

حدود ساعت 12:30 دقیقه و در شرایطی که فقط 90 دقیقه تا شروع مسابقه زمان باقی مانده بود، هلی کوپتر حامل ایگور لویتین، دستیار ویژه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه همراه با برخی مسئولان استانی وارد زمین شد. 

این افراد 40 دقیقه بعد، پس از بازدید از پروژه خط ریلی رشت- آستارا بار دیگر به زمین بازگشته و با هلی کوپتر خود از محل خارج شدند.

این اتفاقات سبب شد بازی تیم‌های شهرداری آستارا و مس شهر بابک با حدود 40 دقیقه تاخیر برگزار شود. نکته عجیب این جا است که ظاهرا حراست فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش نیز در آستانه این بازی از فرود آمدن هلی کوپتر حامل مقامات سیاسی و استانی به ورزشگاه وحدت بی‌اطلاع بودند و این اتفاق بدون هماهنگی با آن‌ها رخ داده است.

به گزارش فارس، دیدار تیم های مس شهربابک و شهرداری آستارا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پایان پیام/ ت 33

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول