اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تشکیل جلسه کارگروه صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه تراکتور/ برتری شاگردان خمز مقابل امیدها

آخرین وضعیت روند صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه تراکتور با حضور مدیرفنی و توسعه سازمان لیگ فوتبال ایران بررسی شد.

تشکیل جلسه کارگروه صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه تراکتور/ برتری شاگردان خمز مقابل امیدها

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین وضعیت روند صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه تراکتور با حضور مدیرفنی و توسعه سازمان لیگ فوتبال ایران بررسی شد. 

در این جلسه که با حضور «مصطفی زارعی» - مدیرفنی و توسعه و مسئول صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال‌، هوشنگ نصیرزاده – مدیرعامل و سایر مدیران باشگاه تراکتور تشکیل شد، آخرین الزامات حرفه‌ای سازی تشریح و اقدامات باشگاه در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در راستای تسریع در روند اخذ مجوز حرفه‌ای، آخرین تغییرات صورت گرفته در دستورالعمل‌ها و برنامه‌های هر کدام از واحدهای باشگاه تراکتور تشریح شد.

 بازی تیم‌های بزرگسالان و امید تراکتور از ساعت 12 امروز – چهارشنبه 28 دی ماه – در زمین اصلی استادیوم سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

تیم امید تراکتور در دقایق ابتدایی بازی توسط مهدی سیدی به گل رسید و در ادامه تیم بزرگسالان توسط سعید کریم آذر (3 گل)، بهزاد سلامی، رضا اسدی و مهدی هاشم‌نژاد شش گل به ثمر رساند.

 

خمز از اکثر بازیکنانش در این دیدار استفاده کرد و ریکاردو آلوز که بامداد امروز به تبریز رسیده است، 45 دقیقه بازی کرد و موفق به ارسال پاس گل هم شد.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول