اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یورش شهرک‌نشینان به مقبره حضرت یوسف(ع) و درگیری با فلسطینیان

رسانه‌های فلسطین از ورود غیر قانونی شهرک‌نشینان صهیونیست به مقبره حضرت یوسف (ع) در نابلس واقع در کرانه باختری و درگیری آن‌ها با فلسطینیان خبر دادند.

یورش شهرک‌نشینان به مقبره حضرت یوسف(ع) و درگیری با فلسطینیان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست بامداد امروز چهارشنبه به مقبره حضرت یوسف (ع) و منطقه اطراف آن در شهر نابلس یورش برده و درگیری شدیدی بین آن‌ها و مبارزان فلسطینی رخ داد.

منابع محلی گزارش دادند که چندین گشتی رژیم اشغالگر نیز به منطقه شرقی نابلس یورش برده و در اطراف مقبره حضرت یوسف (ع) مستقر شدند تا امنیت شهرک‌نشینان را در حین ورود به مقبره تأمین کنند.

بنابر گزارش وبگاه «فلسطین الیوم»، گشتی‌های رژیم اشغالگر از خیابان القدس وارد شهر شده و در منطقه الضاحیه مشرف به مقبره حضرت یوسف(ع) مستقر شدند و علاوه بر آن یک نیروی پیاده نظام  صهیونیستی نیز از سمت جبل الطور وارد این منطقه شدند.

بنابراین گزارش، درگیری شدیدی در خیابان عمان و منطقه الضاحیه رخ داد که نظامیان صهیونیست به سمت فلسطینیان بمب صوتی و گاز اشک‌آور شلیک کردند.

به گفته منابع فلسطینی، نظامیان اشغالگر در حین یورش به منطقه شرقی نابلس هدف تیراندازی و پرتاب نارنجک و کوکتل مولوتف از سوی فلسطینیان قرار گرفت.

در این درگیری تعدادی از فلسطینیان زخمی شده و چند نفر نیز بازداشت شدند.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول