اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فارس من| نیروهای شرکتی مرخصی زایمان دارند/ خانم معترض نیروی سازمان صمت نبود

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صمت همدان در خصوص مطالبه یک خانم مبنی بر اینکه چرا پس از طی دوران مرخصی زایمان عذر او را از این مجموعه خواسته‌اند گفت: قرارداد این خانم با بخش خصوصی بوده نه به عنوان نیروی شرکتی ما، البته آمادگی داریم ایشان را برای کار قبلی و یا کار جدید معرفی کنیم.

فارس من| نیروهای شرکتی مرخصی زایمان دارند/ خانم معترض نیروی سازمان صمت نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «حمایت از فرزند‌آوری و مرخصی‌های زایمان زنان شاغل» سوژه‌ای است که شهروند مطالبه‌گری در سامانه فارس من ثبت کرده و خواستار رسیدگی و حمایت شده است.

موضوع سوژه از این قرار است، خانمی در سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان به صورت نیروی شرکتی مشغول به کار بوده اما پس از طی دوران مرخصی زایمان، سازمان عذر او را خواسته و پس از چندین بار پیگیری هنوز جوابی داده نشده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در این باره اظهار کرد: نیروهای شرکتی سازمان همچون دیگر نوع قراردادها می‌توانند از مرخصی زایمان استفاده کنند، همه ساله در سازمان از این دست مرخصی‌ها داده می‌شود و نیروهای شرکتی از مرخصی زایمان و از مزایا دیگر بهره‌مند می‌شوند.

رضا ایمانی با اشاره به اینکه این خانم جزو نیروی مستقیم سازمان صعنت، معدن و تجارت نیست یادآور شد: او جزو نیروهای بخش خصوصی بوده که در بازه زمانی خاصی به سازمان مامور شده و حتی بیمه او توسط بخش خصوصی واریز می‌شد به نحوی که جزو نیروهای سازمان به شمار نمی‌رود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ نوع رابطه استخدامی با این خانم به عنوان استخدام شرکتی نداشتیم یادآور شد: با تاکید اعلام می‌کنم قرارداد ایشان با بخش خصوصی بوده البته ما آمادگی داریم او را معرفی کنیم تا مجدد در واحد صنعتی قبلی یا واحد جدید مشغول به کار شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان در ادامه خاطرنشان کرد: در سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان نیروهایی با قراردادهای رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی مشغول هستند که می‌توانند از مرخصی زایمان و دیگر مزایا بهره گیرند.

وی با تاکید بر اینکه مرخصی زایمان ۹ ماه کامل تعلق می‌گیرد تصریح کرد: علاوه بر اینکه حقوق و مزایا در دوران مرخصی زایمان پرداخت می‌شود، حتی برای دوران بارداری و خانم‌هایی که کودک زیر ۱۲ سال دارند هفته‌ای یک روز دور کاری در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول