اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دستگیری متهمان به شرارت و زورگیری در طرقبه شاندیز/ سلاح گرم و سرد و چندین تلفن همراه مسروقه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز از دستگیری ۶ نفر اراذل و اوباش همراه با کشف سلاح گرم و سرد، تعدادی تلفن همراه مسروقه و توقیف دو دستگاه خودرو از آنان خبر داد.

دستگیری متهمان به شرارت  و زورگیری در طرقبه شاندیز/ سلاح گرم و سرد و چندین تلفن همراه مسروقه کشف شد

سرهنگ بهنام اویسی فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز در گفت و گو با خبرنگار فارس در طرقبه شاندیز اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی برحضور و فعالیت مجرمانه تعدادی از اراذل و اوباش در سطح شهرستان طرقبه شاندیز که اقدام به شرارت، ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی می کردند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز تصریح کرد: مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با تلاش شبانه روزی موفق شدند تعداد ۶ نفر از متهمان را که نقش مهمی در هدایت فعالیت های مجرمانه، نزاع و درگیری،  شرارت و زورگیری در مناطق مختلف مشهد و شهر شاندیز داشتند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر کنند.

سرهنگ اویسی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان، ۲ قبضه سلاح گرم ، تعدادی سلاح سرد،  ۷ دستگاه تلفن همراه مسروقه از آنان کشف و ۲ دستگاه خودرو نیز از آنان توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده سابقه کیفری نیز دارند، بیان کرد: این متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

پایان پیام/ ۷۰۰۷۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول