اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تهدیدهای پوشالی تل‌آویو: برای جنگ در دور و نزدیک آماده می‌شویم

رئیس جدید ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است هنوز تهدیدهای متعددی که سرآغاز آن با مشکل ایران است، از مرزهای شمالی فلسطین اشغالی گرفته تا نوار غزه، علیه تل‌آویو وجود دارد.

تهدیدهای پوشالی تل‌آویو: برای جنگ در دور و نزدیک آماده می‌شویم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «هرتزی هالِوی» رئیس جدید ستاد کل ارتش رژیم موقت صهیونیستی امروز (دوشنبه) گفت نظامیان این رژیم برای جنگ در مناطق دور و نزدیک آماده خواهند شد.

هالوی طی مراسم کنار رفتن «آویو کوخاوی» از ریاست ستاد کل ارتش این رژیم و انتصاب خود به جای او، مدعی شد: «هنوز تهدیدهای متعددی که سرآغاز آن با مشکل ایران است و از مرزهای شمالی [فلسطین اشغالی] گرفته تا کرانه باختری و نوار غزه، علیه اسرائیل وجود دارد که [ارتش] مسئول حل و فصل کردن آنهاست».

به نوشته رسانه‌های عبری‌زبان، وی با تکرار تهدیدهای پوشالی علیه دشمنان رژیم کودک‌کُش صهیونیستی، اظهار داشت: «واکنش ما به تهدیدها، در عملکرد نیروهای امنیتی، توانمندی‌های پیشرفته بازدارندگی و سطح بالای آمادگی منعکس شده است. دشمنان ما باید بدانند که می‌دانیم چه کاری کنیم و آماده انجام بیشتر از چیزی هستیم که حرفش را می‌زنیم».

رئیس ستاد کل ارتش رژیم جعلی تل‌آویو افزود: «ما ارتش را برای جنگ در جبهه‌های دور و عرصه‌های نزدیک آماده می‌کنیم، ارتش را متحد و دور از دخالت‌های دیگران که از حوزه امنیتی نیستند، نگه می‌داریم».

در این مراسم، «یواف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز با ادعای اینکه تل‌آویو باید با تهدیدهای فزاینده ایران مقابله کند، گفت احتمال افزایش تنش‌ها با لبنان، نوار غزه و کرانه باختری وجود دارد. (جزئیات بیشتر)

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم نیز با بیان اینکه به حملات تجاوزکارانه علیه اهدافی در خاک سوریه ادامه خواهند داد، مدعی شد که مانع دستیابی ایران به سلاح اتمی می‌شوند.

 

 

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول