اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی تمدید شد

اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: مهلت ثبت‌نام در جشنواره دانشجویی، قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی تمدید شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از سازمان امور دانشجویان، طبق اعلام اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان مبنی درخواست دانشجویان برای تمدید مهلت ثبت‌نام و با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی با هدف شناخت استعدادها و توانایی‌های دانشجویان در زمینه‌های فرهنگی و هنری و بسترسازی جهت رشد و بالندگی آن‌ها، کشف و شکوفا سازی خلاقیت دانشجویی و افزایش شناخت دانشجویان نسبت به بنیان‌های فکری، فرهنگی و اعتقادی، تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در مراکز جهت الگودهی به سایر دانشجویان، زمینه‌سازی مناسب جهت تأثیرگذاری فعالیت‌های گروهی دانشجویی در رشد روابط اجتماعی و گروهی، ایجاد روحیه نشاط و امید در بین دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می شود.

زمینه سازی برای پرورش ابعاد شخصیتی فردی و اجتماعی دانشجویان شاهد و ایثارگر، ترویج فرهنگ معنوی قرآنی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انعکاس از طریق فضای مجازی، ترویج فرهنگ هنری دانشجویان شاهد و ایثارگر، ارج گذاری به فعالیت‌های هنری منبعث از قرآن (منش اشراقی شهید آوینی)، بهره گیری از زبان هنر برای انتقال مفاهیم والای قرآنی و معارف اهل بیت (ع) به جامعه، گسترش و تعمیق شناخت دانشجویان از مفاهیم و الگوهای دینی، بزرگان و علمای اسلام از دیگر اهداف جشنواره است.

جشنواره سراسری فرهنگی و هنری شهید آوینی از نیمه دوم آبان ماه سال جاری آغاز شده است. در این جشنواره برگزیده‌های مسابقات فرهنگی، قرآنی، نهج البلاغه ابتدا به مسابقات منطقه‌ای و پس از آن به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول