اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کارشناس هواشناسی: سامانه بارشی جدید به خراسان جنوبی از چهارشنبه شب وارد می‌شود

لطفی گفت: با ادامه روند افزایشی دمای هوا طی امروز و فردا از شدت سرمای هوا کاسته می شود و با ورود سامانه بارشی جدید به جو استان از چهارشنبه شب بارش برف و باران در نیمه جنوبی و بخش مرکزی پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی: سامانه بارشی جدید به خراسان جنوبی از چهارشنبه شب وارد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سمیه لطفی، کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس الگوی نقشه های پیش‌یابی و خروجی مدل های هواشناسی شرایط جوی طی امروز و فردا در غالب نقاط استان پایدار خواهد بود.ضمن اینکه از ایستگاه های شهرستان بشرویه، قائنات و سرایان بارندگی گزارش شده است. 

لطفی افزود: با ادامه روند افزایشی دمای هوا طی امروز و فردا از شدت سرمای هوا کاسته می شود و  با ورود سامانه بارشی جدید به جو استان از چهارشنبه شب بارش برف و باران در نیمه جنوبی و بخش مرکزی پیش بینی می شود.

لطفی در پایان گفت: صبح امروز سربیشه با کمینه دمای 8- درجه سردترین ایستگاه و روز گذشته دهسلم با بیشینه 14 درجه گرمترین ایستگاه استان ثبت شد.

پایان پیام/

 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول