اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

خبرگزاری فلسطینی: انتفاضه گسترده‌ای در کرانه باختری در راه است

خبرگزاری شهاب فلسطین گزارش داد سیاست‌های کابینه جدید صهیونیستی به نحوی است که کرانه باختری را به سمت انتفاضه گسترده سوق می‌دهد و «شاهد انقلاب بزرگی در این منطقه خواهیم بود».

خبرگزاری فلسطینی: انتفاضه گسترده‌ای در کرانه باختری در راه است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، از آغاز سال جاری میلادی، ۲۳ نفر از شهروندان فلسطینی از جمله سه کودک، در حملات نظامیان رژیم موقت صهیونیستی به شهادت رسیدند؛ حملاتی که در حد جنایت است و احتمال آغاز انتفاضه تازه‌ای در کرانه باختری را تقویت می‌کند.

خبرگزاری شهاب فلسطین به نقل از «جلال رمانه» تحلیلگر مسائل رژیم صهیونیستی گزارش داد شرایط کرانه باختری به نحوی است که به سمت آغاز یک انقلاب فراگیر از سوی ملت فلسطین حرکت می‌کند؛ به ویژه پس از سیاست‌های کابینه جدید صهیونیستی علیه این ملت، احتمال این انقلاب افزایش یافته است.

رمانه تأکید کرد با توجه به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، کرانه باختری در آستانه انتفاضه سوم قرار دارد؛ جبهه عملیاتی کرانه بسیار خطر بیشتری برای صهیونیست‌ها دارد.

وی افزود کابینه جدید صهیونیستی هم به زعم خود در تلاش است وضعیت این منطقه را با «آهن و آتش» کنترل کند تا به صهیونیست‌های حامی خود این پیام را بدهد که از این طریق فلسطینیان را تحت فشار قرار می‌دهد.

او با بیان اینکه فرماندهان امنیتی صهیونیستی نسبت به سیاست‌های کابینه بنیامین نتانیاهو هشدار می‌دهند، خاطر نشان کرد، این کابینه نه تنها فاشیست است، بلکه یک کابینه استعمارگر است که تمامی خصوصیت‌های یک حکومت اشغالگر نژادپرست را دارد.

جریان امنیتی-نظامی خاصی کنترل کابینه صهیونیستی را در دست دارد

«سری سمور» تحلیلگر فلسطینی هم در این زمینه به شهاب گفت: اقدامات اخیر صهیونیستی، عملیات‌های قتل عمدی نشانگر تداوم تنش علیه ملت فلسطین است. انتظار می‌رود این عملیات‌ها با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان افزایش یابد.

سمور ادامه داد: کابینه‌های جدید اسرائیل مانند کابینه‌های قبلی، زمام امور را در دست ندارند، بلکه یک جریان امنیتی نظامی وجود دارد که سیاستمداران را هر گونه که بخواهند، هدایت می‌کنند. این جریان محاسبات خاص خود را دارد که مربوط به امور داخلی آن و جنگ در منطقه است.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها از موشک‌های مقاومت در غزه و جبهه حزب الله لبنان وحشت دارند، خاطرنشان کرد کابینه جدید صهیونیست نیز فقط نمای بیرونی این جریان امنیتی و نظامی است که بر این رژیم حاکم است و کنترل تصمیمات آن را در اختیار دارد.

این تحلیلگر فلسطینی با اشاره به ترس صهیونیست‌ها از گسترش پدیده مقاومت در کرانه باختری، در پایان تأکید کرد صهیونیست‌ها با این وجود وانمود می‌کنند که کنترل امور را در دست دارند و اقدامات یهودی‌سازی را افزایش داده‌‌اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول