اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

امدادرسانی هلال احمر فارس به بیش از هزار و ۴۰۰ نفر

مدیرعامل هلال احمر فارس گفت: : در پی فعالیت سامانه بارشی، هزار و ۴۱۳ نفر در قالب ۳۹۴ خانوار دچار حادثه شدند که ۱۶ نفر از لحاظ جسمی آسیب دیده که توسط امدادگران امدادرسانی و به مراکز درمانی اعزام گردیده اند.

امدادرسانی هلال احمر فارس به بیش از هزار و ۴۰۰ نفر

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس عنوان کرد: در پی بارش برف و باران و وقوع سیل در بعضی از نقاط استان فارس، امدادگران هلال احمر به مردم ۲۰ شهرستان یاری رساندند.

درویشی گفت: در پی فعالیت سامانه بارشی، هزار و ۴۱۳ نفر در قالب ۳۹۴ خانوار دچار حادثه شدند که ۱۶ نفر از لحاظ جسمی آسیب دیده که توسط امدادگران امدادرسانی و به مراکز درمانی اعزام گردیده اند.

فعالیت تیم های امدادکوهستان و امدادجاده ای هلال احمر فارس در محورهای برف گیر و پرتردد زمستانی و امدادرسانی به ۵۴۰ خودرو گرفتارشده در برف و کولاک و یخبندان از دیگر خدمات امدادگران هلال احمر فارس بود که درویشی به آن اشاره کرد.

مدیرعامل هلال احمر فارس اظهار کرد: ۲۲۸ امدادگر هلال احمر در قالب ۵۲ تیم با ۷ دستگاه آمبولانس، ۲۳ خودروی کمکدار سبک و ۱۴ موتور پمپ، به یاری آسیب دیدگان شتافتند.

توزیع اقلام زیستی و امدادی به مردم یکی دیگر از مواردی بود که درویشی به آن پرداخت و بیان کرد: در این امدادرسانی، ۱۷۷ بسته غذایی ۷۲ ساعته و یک ماهه و اقلامی نظیر چادر، پتو، موکت، چراغ نفتی، برنج، روغن، چای، کنسرو، آب معدنی و ۵۹۶ کیلوگرم نایلون بین حادثه دیدگان توزیع شد.

این مقام مسئول همچنین اذعان کرد: از ۱۹ تا امروز ۲۵ دی، شهرستان های نی ریز،مهر، ممسنی، مرودشت، لامرد، گراش، قیروکارزین، فسا، سپیدان، زرین دشت، رستم، داراب، خرم بید، جهرم، اوز، اقلید، استهبان، ارسنجان، آباده و شیراز دچار آب گرفتگی و سیل شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول