اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۴۲۶ نفر در بیمارستان الغدیر بومهن مشغول به کار می‌شوند

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: ۴۲۶ نفر باید در بیمارستان الغدیر بومهن مشغول به کار باشند که در این راستا تعدادی افراد فعالیت می کنند و ۸۰ پرستار استخدام خواهد شد.

۴۲۶ نفر در بیمارستان الغدیر بومهن مشغول به کار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی صبح امروز در مراسم افتتاح بیمارستان انصار الغدیر بومهن اظهار کرد: از همت وزیر برای افتتاح تشکر می کنیم، نگاه ویژه آقای منصوری و رئیس جمهور بسیار دلسوزانه است همچنین تیم وزارت بهداشت دکتر کریمی و دکتر رحیمی نقش موثری در احیای این بیمارستان داشتند.

وی گفت: این بیمارستان ۱۲ سال قبل با همت عباس جابر انصاری پایه گذاری شد و در ادامه مسیر در قالب قرارداد صلح مدیریت مالکیت به دانشگاه واگذار شد و این پروسه یک سال و نیم طول کشید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی افزود: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۴۶۰۰ مترمربع در ۷ طبقه ساخته شده که در فاز اول ۴ طبقه یهره برداری می شود و ۲۷ هزار مترمربع بخش درمانی است که دارای ۱۶۰ تخت و قابل توسعه به ۲۵۰ تخت است.

زالی ادامه داد: مشکلی که در بهداشت و درمان وجود دارد، تخت ها مورد غفلت است ۵۰ بیمارستان اورژانس، دیالیز، عمل و غیره برای تامین نیروی انسانی اختلاف وجود دارد.

وی با بیان اینکه طبق چارت استاندارد ۴۲۶ نفر باید در الغدیر مشغول باشند، تصریح کرد: تاکنون برای ۱۲۳ نفر مجوز صادر شده و امروز ۱۴۰ نیرو فعال هستند. ۹۶ نفر در آزمون ۲۲ مهر استخدام شدند و ۸۰ پرستار استخدام خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی افزود: نواقص بیمارستان بعدا تکمیل و افتتاح می شود و برای تامین نیروی تخصصی و پوشش شبانه روزی آن به مچموعه دولت نیازمندیم.

زالی با بیان اینکه منطقه پردیس سه شهر جاجرود، پردیس و بومهن و حتی رودهن را پوشش می دهد، گفت: در پردیس روزانه جمعیت افزایش پیدا می کند و درخواست داریم دولت در تامین نیروهای پایدار تخصصی دست ما را بگیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول