اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

روزهای پرکار هلال‌احمری‌های چهارمحال و بختیاری/ امدادرسانی به 414 خانوار گرفتار در برف

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از امدادرسانی به 414 خانوار گرفتار در برف و کولاک در 21 حادثه ناشی از بارندگی طی یک هفته گذشته خبر داد.

روزهای پرکار هلال‌احمری‌های چهارمحال و بختیاری/ امدادرسانی به 414 خانوار گرفتار در برف

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری، مسعود مثنوی گفت: با آغاز بارش برف و کولاک از ۱۵ تا ۲۳ دی ماه در جاده‌های مواصلاتی استان با تلاش نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر به بیش از یک‌هزار و ۴۹۲ گرفتار در جاده‌ها ‌و گردنه‌های برف‌گیر استان امدادرسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خاطرنشان کرد : ۳۸ تیم عملیاتی با استفاده از ۲۱ دستگاه آمبولانس و ۱۱ دستگاه خودرو کمک‌دار با تجهیزات کامل و همچنین یک دستگاه لودر با حضور در محورهای مواصلاتی استان به امدادرسانی به متاثرین بارش‌های اخیر پرداختند.

مثنوی با بیان اینکه ۳۳ نفر به مناطق امن راهنمایی و اسکان اضطراری داده شدند و ۳۹۴ دستگاه خودرو رهاسازی شد، افزود: در این مدت یک خانم باردار به مراکز درمانی اتتقال داد شد و همچنین ۴ نفر گردشگر که در ارتفاعات ارجنک شهرستان شهرکرد دچار آسیب شده بودند نجات یافتند.

وی یادآور شد: ۸ نفر هم که دچار مصدومیت شده بودند به مراکز درمانی منتقل و ۳ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

مثنوی گفت: امدادگران اقلام امدادی از قبیل ۵۴ تخته پتو ، ۷۲ بسته مواد غذایی ،۲۲۴ بطری آب معدنی، ۱۲۰ قرص نان، ۴۰کیلو خرما، ۴۵کیلو ‌نایلون، ۱۶ تخته موکت و ۸ شعله والور را بین حادثه‌دیدگان توزیع کردند.

وی در پایان افزود: ۲۲۹ نفر امدادگر، نجاتگر و نیروی کادر در قالب ۶۵ تیم عملیاتی در محورهای مواصلاتی استان به امدادرسانی به گرفتاران در برف و کولاک پرداختند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول