اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افزایش بصیرت و وحدت موجب شکست دشمن در فتنه‌ها می‌شود

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بحث مهم اینکه باید بصیرت را افزایش دهیم؛ به این دلیل که بدون بصیرت و وحدت نمی‌توانیم با فتنه‌های شیطانی مقابله کنیم.

افزایش بصیرت و وحدت موجب شکست دشمن در فتنه‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس در مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در همایش بزرگ علما و روحانیت شرق استان مازندران در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت دینی، اظهار کرد: یکی از کارکردهای مهم روحانیت راهبری جامعه و امت در شرایط فتنه‌ است که باید گفت در شرایط فتنه مثل اغتشاشات این خود از زیباترین کارکردهای روحانیت می‌تواند باشد.

وی افزود: در طول تاریخ فتنه‌های زیادی رخ داد و باید با ابزار قرآن و اهل بیت (ع) با فتنه‌ها مقابله کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید از ابزار قرآن کریم و اهل بیت بهره گرفت، اضافه کرد: موضوع مهم ترویج قرآن کریم است که در این زمینه باید این جلسات در مساجد سطح استان برگزار شود.

محمدی لائینی با تاکید بر ضرورت ترویج و تفسیر قرآن کریم، تصریح کرد: بحث مهم اینکه باید بصیرت را افزایش دهیم؛ به این دلیل که بدون بصیرت و وحدت نمی‌توانیم با فتنه‌های شیطانی مقابله کنیم.

وی با اعلام اینکه نیاز به جهاد تبیین و حفظ وحدت داریم، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین، بصیرت و بازگویی معارف قرآن کریم و حفظ وحدت و انسجام در جامعه مورد تاکید است و در این زمینه مومنان بیشترین ناملایمات را متحمل می‌شوند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول