اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اصفهان، ایستگاه آخر کلاهبردار 23 میلیاردی

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که پس از کلاهبرداری 23 میلیارد تومانی به یکی از شهرهای جنوبی کشور متواری شده بود، خبر داد.

اصفهان، ایستگاه آخر کلاهبردار 23 میلیاردی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی‌فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان پس از اینکه مطلع شدند فردی کلاهبردار از شهرهای جنوبی کشور در حال متواری است، موضوع شناسایی و دستگیری وی را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی به همراه مأموران پلیس راه فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری تیبا که به صورت غیر عادی و با سرعت غیرمجاز رانندگی می‌کرد مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند.

هاشمی‌فر ادامه داد: پس از بررسی‌ها و استعلامات صورت گرفته مشخص شد خودروی متوقف شده دارای ۲ فقره دستور توقیف بوده و راننده نیز همان فرد کلاهبردار متواری است که سریعاً وی دستگیر و به یگان انتظامی انتقال یافت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد لب به اعتراف باز کرده و به کلاهبرداری ۲۳۰ میلیارد ریالی در یکی از شهرهای جنوبی کشور اقرار کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/a

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول